Navigatie tonen/verbergen
  • Log in
  • Taal
    • Dansk
    • Svenska
    • Norsk
    • English
    • Føroyar
  • Functies
    • Elektronische werkbonnen
    • Mijn Plan
    • Materiaalregistratie
    • Orderbeheer
    • Planning
    • Web-integratie
    • Factureren
    • Minuba’s app
    • Tijdsregistratie
    • Managementoverzicht
    • Elektronische kwaliteitscontrole
    • Servicemodule
    • Budgetmodule
    • Ga naar Functies
  • Uw bedrijf
    • Integratie
    • Groothandels
    • Ga naar Uw bedrijf
  • Prijzen
  • Support
  • Over ons
    • Klantverhalen
    • Ga naar Over ons
  • Probeer gratis
Tel: 020-8084361

Bent u klant en wilt u graag uw leverancier of groothandel in Minuba hebben?

Wil jij leverancier of groothandel worden in Minuba?

Met meer dan 15 groothandels in Minuba hebben we een oplossing die voor de meesten werkt.Ben je klant van Minuba en wil je toegang tot jouw leverancier of groothandel?

Neem contact op met je groothandel om van hen te vernemen wat hun mogelijkheden zijn. Nadat je met de groothandel heeft gesproken en de naam, het telefoonnummer en het e-mailadres van de contactpersoon bij de groothandel heeft ontvangen, stuur je de informatie naar de ondersteuning van Minuba via e-mail: info@minuba.nl

Ben je leverancier of groothandel?

  • Productcatalogus en klantspecifieke prijzen. Maak het jouw klanten gemakkelijk om rechtstreeks toegang te krijgen tot de bijgewerkte productcatalogus direct in het online orderbeheer van je klanten in Minuba. Vervolgens kan je klant offertes aanmaken met artikelen uit jullie assortiment.
  • Orderbevestigingen. Geef jouw klanten de mogelijkheid om orderbevestigingen online in hun Minuba te ontvangen en te verwerken. Zo weet je klant zeker dat de goederen zijn besteld en direct vanuit zijn orderbeheer in Minuba klaar zijn voor levering.
  • Facturen en creditnota’s. Snelle verwerking van geretourneerde goederen online in hun Minuba. Het vergemakkelijkt het beheer van de uitgaven van je klant, en je klant kan gemakkelijk zien of hij geld verdient aan zijn projecten.
  • Integratie met webshop. Geef jouw klanten toegang vanuit hun orderbeheer om snel een bestelling te plaatsen en te winkelen bij uw webshop, rechtstreeks vanuit hun Minuba. Gemakkelijke en onmiddellijke toegang tot bestellen betekent trouwe klanten en meer omzet.

Productcatalogus en klantspecifieke prijzen

Minuba kan automatisch de algemene productcatalogus van de groothandel laden met catalogusprijzen, zodat het assortiment en de catalogusprijzen altijd volledig up-to-date zijn. Je kiest zelf hoe vaak je updates naar Minuba wilt sturen. Hoe vaak hangt natuurlijk af van hoe vaak jullie aanpassingen hebben. We vertellen de klanten hoe vaak jullie productcatalogus wordt bijgewerkt. Efficiënt en tijdbesparend.

We kunnen jullie productcatalogus via mail ontvangen, of bijv. via ftp of http.

Als jullie hem via mail versturen, is het belangrijk dat aan het volgende wordt voldaan:

  • Minuba kan productcatalogi ontvangen, bij voorkeur in CSV-formaat
  • Het bestand dient minimaal de volgende gegevens te bevatten: uniek artikelnummer, artikelnaam, catalogusprijs.
  • Het bestand kan ook het volgende bevatten: EAN-nummer, artikelnummer van de branche (bijv. TUN, EL, HVAC), kortingsgroep, eenheid, link naar afbeelding.
  • De e-mail moet altijd door dezelfde afzender worden verzonden.
  • Het onderwerpveld van de e-mail moet van tevoren worden afgesproken.
  • Als je je e-mail digitaal kunt ondertekenen, is dat een voordeel.

Klantspecifieke prijzen/kortingen

Om jouw klanten het maximale uit jullie productcatalogus te laten halen, is het belangrijk dat de klant na een eventuele korting zijn eigen prijs kan zien. Daarom kan Minuba catalogusprijzen en kortingen voor de individuele klant scheiden.

Minuba ondersteunt drie soorten kortingen: standaardkorting, artikelgroepskorting en korting op individuele artikelen. Als je individuele klantprijzen hebt, kan Minuba dit ook hanteren door om te rekenen naar individuele artikelkortingen.

Je kunt het kortingsbestand van de klant rechtstreeks naar Minuba sturen of je kunt het naar de klant sturen, die het vervolgens doorstuurt naar Minuba. Het is belangrijk dat het kortingsbestand uniek klantspecifiek is.

Minuba kan het kortingsbestand via mail ontvangen, of bijv. via ftp of http.

Indien Minuba het kortingsbestand via mail ontvangt, is het belangrijk dat aan het volgende wordt voldaan:

  • Minuba kan een kortingsbestand ontvangen, bij voorkeur in CSV-formaat.
  • Het bestand dient minimaal de volgende gegevens te bevatten: Uniek artikelnummer of kortingsgroep, kortingspercentage of nettoprijs. Bij het specificeren van de nettoprijs moet ook de catalogusprijs in het bestand kunnen worden gevonden.

Orderbevestigingen

Minuba kan orderbevestigingen ontvangen zodat de klant direct kan zien welke artikelen er zijn besteld en wie deze heeft besteld. Het geeft een overzicht voor alle medewerkers van de klant, die bij de uitvoering van de taak zijn betrokken. Omdat de orderbevestiging vaak veel eerder wordt ontvangen dan de factuur, kiezen velen ervoor kleinere taken direct op basis van de orderbevestiging te factureren, omdat dit de liquiditeit verbetert, minder administratie en niettemin minder klachten oplevert.

Minuba kan orderbevestigingen via mail ontvangen, of bijv. via ftp.

Minuba behandelt orderbevestigingen in UBL-formaat en identificeert de relevante klant op basis van het KvK-nummer of GLN-nummer, dat in het bestand is gespecificeerd.

Facturen en creditnota’s

Minuba kan facturen en creditnota’s ontvangen zodat de klant zijn uitgaven van zijn projecten kan laten registreren. De klant kan er ook voor kiezen om Minuba deze automatisch te laten verwerken. Het biedt een efficiënt beheer van de uitgaven en niettemin de mogelijkheid om de boekhouding en de daaropvolgende betaling te vereenvoudigen. Facturen en creditnota’s kunnen op dezelfde manier worden gebruikt als orderbevestigingen om een ​​overzicht van de aankopen en een correcte facturering naar de eindklant te garanderen.

Minuba kan facturen/creditnota’s via mail ontvangen, of bijv. via ftp.

Minuba behandelt facturen/creditnota’s in UBL-formaat en identificeert de relevante klant op basis van het KvK-nummer of GLN-nummer, dat in het bestand is gespecificeerd.

Integratie met webshop

Minuba heeft de mogelijkheid om te integreren met jouw webshop, zodat je klanten gemakkelijk kunnen overschakelen van hun orderbeheer in Minuba naar jullie webshop om te bestellen. Minuba heeft de mogelijkheid om informatie zoals klantreferentie, aanvraag-ID naar jullie webshop te sturen, zodat de klant zijn aankoop effectief kan afronden zonder dezelfde informatie meerdere keren in te hoeven voeren. Het maakt het bestellen van artikelen voor de klant nog gemakkelijker en stelt jullie in staat het aankoopproces van de klant te ondersteunen.

Verwijzing van Minuba naar webshop

Om naar jullie webshop te kunnen verwijzen, moet Minuba een URL naar jullie webshop hebben, waarnaar de klant vanuit Minuba kan worden omgeleid. Dan kan Minuba 3 parameters naar jullie webshop sturen, die relevant zijn voor een vlotte afhandeling van de bestelling wanneer deze in de webshop wordt geplaatst. De parameters moeten worden ingevoerd zoals hieronder in hoofdletters en kleine letters.

  • orderReference (bijv. 1234)De orderreferentie geeft de referentie van de klant aan bij het plaatsen van de bestelling. De waarde van dit veld kan dus vooraf worden ingevuld bij het plaatsen van de bestelling. Minuba zoekt vervolgens de waarde van het veld cac:OrderReference/cbc:ID in de UBL-documenten: Orderbevestigingen en facturen.
  • requisitionId (bijv. bd08c2e1-fd83-4155-8e2e-55801173f656)De aanvraag-ID geeft de verwijzing naar de bestelling aan. De referentie wordt gebruikt om orderbevestigingen en afleverbonnen te herkennen, die betrekking hebben op de bestelling. Minuba zoekt vervolgens de waarde van het veld cbc:UUID in de UBL-documenten: Orderbevestigingen en facturen.
  • returnUrl (bijv. https://app.minuba.dk/?op=casedetails&glist=e82768ef-8f25-4eb2-95b8-b7dd9e4885af)De URL wordt gebruikt om de klant vanuit de webshop terug te sturen naar Minuba, wanneer de klant klaar is met bestellen. Dit wordt gedaan om de gebruiksvriendelijkheid te verhogen.

Minuba ontvangt JSON van jullie webshop, wat ook relevant is voor een vlotte afhandeling van de bestelling en de integratie tussen jullie webshop en Minuba.

"definitions": {},
    "$schema": "http://json-schema.org/draft-07/schema#",
    "$id": "https://minuba.com/webshop_order_response.json",
    "title": "OrderResponse",
    "description": "An order response to Minuba from a supplier",
    "type": "object",
    "required": [
        "orderReference",
        "requisitionId",
        "supplierOrderReference",
        "orderDate",
        "materials"
    ],
    "properties": {
        "orderReference": {
            "$id": "#root/orderReference",
            "title": "Orderreference",
            "description": "The order number in Minuba",
            "type": "string",
            "default": "",
            "examples": [
                "30048"
            ],
            "pattern": "^.*$"
        },
        "requisitionId": {
            "$id": "#root/requisitionId",
            "title": "Requisitionid",
            "description": "The requisition id provided by Minuba",
            "type": "string",
            "default": "",
            "examples": [
                "046dc40e-9e77-4ece-9fed-d6e4929ab422"
            ],
            "pattern": "^.*$"
        },
        "supplierOrderReference": {
            "$id": "#root/supplierOrderReference",
            "title": "Supplierorderreference",
            "type": "string",
            "default": "The supplier's order number",
            "examples": [
                "9999"
            ],
            "pattern": "^.*$"
        },
        "customerReference": {
            "$id": "#root/customerReference",
            "title": "Customerreference",
            "type": "string",
            "default": "",
            "examples": [
                "JHK"
            ],
            "pattern": "^.*$"
        },
        "orderDate": {
            "$id": "#root/orderDate",
            "title": "Orderdate",
            "description": "The date of the order in ISO format",
            "type": "string",
            "default": "",
            "examples": [
                "2021-01-11"
            ],
            "pattern": "^.*$"
        },
        "materials": {
            "$id": "#root/materials",
            "title": "Materials",
            "description": "A list of materials ordered",
            "type": "array",
            "default": [],
            "items":{
                "$id": "#root/materials/items",
                "title": "Items",
                "type": "object",
                "required": [
                    "name",
                    "quantity",
                    "unitPrice"
                ],
                "properties": {
                    "number": {
                        "$id": "#root/materials/items/number",
                        "title": "Number",
                        "type": "string",
                        "description": "The material number",
                        "default": "",
                        "examples": [
                            "123"
                        ],
                        "pattern": "^.*$"
                    },
                    "name": {
                        "$id": "#root/materials/items/name",
                        "title": "Name",
                        "description": "The name/description of the material",
                        "type": "string",
                        "default": "",
                        "examples": [
                            "Tools"
                        ],
                        "pattern": "^.*$"
                    },
                    "quantity": {
                        "$id": "#root/materials/items/quantity",
                        "title": "Quantity",
                        "description": "The quantity ordered",
                        "type": "number",
                        "examples": [
                            12.12
                        ]
                    },
                    "unitPrice": {
                        "$id": "#root/materials/items/unitPrice",
                        "title": "Unitprice",
                        "description": "The price to pay without tax and VAT",
                        "type": "number",
                        "examples": [
                            123.12
                        ]
                    },
                    "vatPercentage": {
                        "$id": "#root/materials/items/vatPercentage",
                        "title": "Vatpercentage",
                        "description": "The VAT percentage for the material",
                        "type": "number",
                        "examples": [
                            11.11
                        ]
                    },
                    "unitTax": {
                        "$id": "#root/materials/items/unitTax",
                        "title": "Unittax",
                        "description": "Any tax besides VAT",
                        "type": "number",
                        "examples": [
                            1.2
                        ]
                    }
                }
            }
}  

    }
}

JSON eksempel:
{
"orderReference": "777797674",
"requisitionId": "9df47288-292b-411c-841e-b64e8ee15b36",
"supplierOrderReference": "9999",
"currency": "DKK",
"customerReference": "JHK",
"orderDate": "2021-01-11",
"materials":[
{
"number": "123",
"name": "Tools",
"quantity": 12.12,
"unitPrice": 123.12,
"vatPercentage": 11.11,
"unitTax": 1.2
},
{
"name": "Misc",
"quantity": 12.12,
"unitPrice": 123.12
}
]

Neem contact met ons op voor meer informatie over de mogelijkheden om je inkoopfunctie te integreren met Minuba, zodat jouw klanten hun aankopen rechtstreeks in hun orderbeheer kunnen zien.

Direct aan de slag?

Neem contact op met Minuba op +31 (0) 208 084 361of via info@minuba.nl voor hulp om direct aan de slag te kunnen.

We kijken ernaar uit van jullie te horen!

  • Minuba
    • Functies in Minuba
    • Integratie
    • Partners
    • Groothandels
  • Support
    • Helpdesk
    • API
    • Operating status
    • Nieuwsbrief
  • Over ons
    • Vraag het ons
  • Meer informatie
    • Privé-informatie
    • Veiligheid
    • Voorwaarden

Minuba

Parkstraat 83
2514JG ’s-Gravenhage
Nederland
KVK 71577955

+31 (0) 208 084 361
support@minuba.nl

Social Media
Minuba Plus
Minuba GO!

Voorwaarden

Servicevoorwaarden van Minuba

Deze overeenkomst is geldig voor de periode vermeld op de orderbevestiging vanaf de datum van inwerkingtreding. Bij het verstrijken wordt de overeenkomst automatisch verlengd met 12 maanden, totdat een van de partijen de andere partij laat weten dat ze de samenwerking niet meer wenst aan te gaan, echter tenminste 14 dagen voor het verstrijken van de op dat moment geldende periode. Na het verstrijken van de tevredenheidsgarantie worden vooruitbetaalde abonnementen niet terugbetaald.

Geheimhoudingsplicht en vertrouwelijkheid

Minuba BV moet ervoor zorgen dat de personen die persoonsgegevens verwerken zijn onderworpen aan vertrouwelijkheid. Minuba BV heeft een geheimhoudingsplicht ten aanzien van alle zaken die in verband met de levering van het product over de klant zijn ervaren, tenzij het zaken betreft die ter kennis van derden dienen te worden gebracht. De geheimhoudingsplicht geldt ook na beëindiging van de overeenkomst.

Beide partijen komen overeen, zelfs na beëindiging van de overeenkomst, op geen enkele manier gevoelige informatie over de wederpartij bekend te maken, inclusief maar niet beperkt tot klant- en zaakinformatie, zakelijke relaties en andere banden met de wederpartij, inclusief personen, bedrijven of andere organisaties.

Minuba serviceniveau – Beschikbaarheid, beveiliging, back-up en updates

Minuba is gebaseerd op internet en werkt alleen met internettoegang. De klant is verantwoordelijk voor het beveiligen van de toegang tot het internet.

Minuba is gegarandeerd voor minimaal 99,7% beschikbaar buiten de normale servicetijd gedurende een periode van 12 maanden. Minuba BV werkt Minuba continu bij, en behoudt zich het recht voor om een normaal servicetijd te hebben op de tweede donderdag van de maand, tussen 18:00 en 24:00 uur (UTC + 1). Als de beschikbaarheid minder is, heeft de klant recht op een terugbetaling die overeenkomt met een bedrag dat evenredig is met de periode dat het systeem niet beschikbaar was. De vergoeding kan nooit hoger zijn dan het bedrag dat de klant in de afgelopen 12 maanden al voor Minuba heeft betaald.

Er wordt dagelijks een back-up van de gegevens gemaakt. In het geval van verlies van gegevens van de klant, is het mogelijk om gegevens van elke dag in de afgelopen week en daarna van elke week (zondag) van de afgelopen 2 maanden te herstellen.

Indien de klant zijn eigen gegevens wil laten herstellen, brengt Minuba BV betaling in rekening tegen de geldende uurtarieven.

Eigendoms- en auteursrechten

Minuba BV heeft de eigendoms- en auteursrechten van Minuba. Deze overeenkomst geeft de klant het recht om Minuba te gebruiken. De klant mag in geen geval Minuba of aanverwant materiaal overdragen aan derden, tenzij er een specifieke schriftelijke overeenkomst hieromtrent is.

Na het beëindigen van de samenwerking is Minuba BV verplicht om al het door de klant verstrekte materiaal te vernietigen. De klant is ervoor verantwoordelijk dat de gegevens die de klant bij Minuba BV plaatst geen inbreuk maken op de rechten van derden.

De klant heeft het eigendomsrecht van zijn eigen gegevens in Minuba. De gegevens van de klant kunnen daarom niet als een actief worden opgenomen in verband met de mogelijke surseance van betaling, faillissement, gedwongen ontbinding of dergelijke van Minuba BV. De curator, trustee of andere vertegenwoordiger moet er daarom zonder onnodige vertraging voor zorgen dat de klant zijn gegevens ontvangt.

Verantwoordelijkheid van de klant

De klant is als enige verantwoordelijk voor elk type activiteit dat plaatsvindt bij gebruik van de accounts van de klant, inclusief het onthouden om uit te loggen na gebruik.

De klant moet Minuba BV onmiddellijk op de hoogte stellen van elke vorm van ongeautoriseerd gebruik van het wachtwoord of de accounts van de klant, evenals elk ander type inbreuk op de beveiliging waarvan de klant op de hoogte is of vermoedt. Evenzo moet de klant naar zijn beste vermogen onmiddellijk proberen het ongeoorloofd kopiëren en verspreiden van inhoud te stoppen, indien de klant hiervan op de hoogte is.

Minuba BV is niet verantwoordelijk voor enige ongeoorloofde toegang tot of wijziging van de transmissies of gegevens, materiaal, informatie of verzonden of ontvangen gegevens van de klant, ongeacht of er gegevens zijn ontvangen door Minuba BV en voor enige transactie die is ingevoerd in Minuba.

Beperking van de aansprakelijkheid

De aansprakelijkheid van Minuba BV voor schade is beperkt tot een bedrag dat overeenkomt met het reeds betaalde of te betalen bedrag voor het gebruik van het product gedurende een periode van 12 maanden.

Geen van de partijen is jegens de andere partij aansprakelijk voor indirecte schade, gevolgschade of bijzondere schade, waaronder gederfde winst, verlies van gegevens of aanspraken van derden. Deze beperking van aansprakelijkheid is van toepassing ongeacht de oorzaak van het probleem, inclusief, maar niet beperkt tot, nalatigheid.

Verwerking van persoonsgegevens

Minuba BV verwerkt persoonlijke informatie met het doel om de overeengekomen service te leveren, die wordt gedekt door deze overeenkomst en servicevoorwaarden. In dit verband worden algemene persoonsgegevens verwerkt over de personen die door de Klant of diens medewerkers in Minuba worden verwerkt. Minuba BV is de gegevensverwerker voor de klant voor de persoonlijke informatie die de klant opslaat en anderszins verwerkt in Minuba. Voor de verwerking van de persoonsgegevens van de Klant is het volgende overeengekomen: Beide partijen moeten voortdurend passende technische en organisatorische maatregelen implementeren die voldoen aan de vereisten van Verordening (EU) 2016/679 (de “Verordening”), om de bescherming van de rechten van de betrokkenen te verzekeren.

Minuba BV moet voldoen aan de vereisten van artikel 28 van de verordening, waaronder tegen het gebruikelijke uurtarief, de klant de hulp bieden die is gespecificeerd in artikel 28, hierbij rekening houdend met de aard van de behandeling, met de naleving door de klant van hoofdstuk 3 van de Verordening met betrekking tot de rechten van de geregistreerden evenals bijstaan met het vaststellen van de naleving door de klant met betrekking tot de artikelen 32-36 van de Verordening en informatie en noodzakelijke documentatie beschikbaar stellen aan de klant, zodat de klant kan controleren of Minuba BV de vereisten in artikel 28 naleeft, onder meer door toe te staan ​​en bij te dragen aan revisie en auditing.

Minuba BV heeft het recht om voor eigen rekening en risico gebruik te maken van onderaannemers die ook de persoonlijke gegevens van de Klant verwerken. In het geval van een voorgenomen wijziging van een onderaannemer of het inschakelen van een nieuwe onderaannemer, dient Minuba BV de Klant hiervan schriftelijk op de hoogte te stellen, tenminste 30 dagen voor de beoogde wijziging van/nieuwe onderaannemer. De klant heeft het recht om bezwaar te maken tegen de voorgenomen wijziging van/de nieuwe onderaannemer. Bij het sluiten van de overeenkomst maakt Minuba BV gebruik van de volgende door de Klant goedgekeurde onderaannemers: ondersteunende systeemtools en serviceproviders.

Minuba BV zorgt ervoor dat alle onderaannemers voldoen aan de vereisten van artikel 28 van de Verordening en de verplichtingen in deze sectie. Minuba BV moet een schriftelijke overeenkomst aangaan met alle onderaannemers. Indien een leverancier niet aan de eisen voldoet, blijft Minuba BV aansprakelijk jegens de Klant.

Minuba BV mag zonder schriftelijke voorafgaande toestemming van de Klant de persoonlijke gegevens van de Klant niet overdragen naar landen buiten de EU/EER. Alle verwerking van de persoonsgegevens van de Klant vindt plaats in overeenstemming met de gedocumenteerde instructies van de Klant. De gedocumenteerde instructies bestaan ​​gedeeltelijk uit de overeenkomst van de partijen, zodat de behandelingen die Minuba BV nodig heeft om de met de Klant gesloten overeenkomsten na te komen, kunnen worden uitgevoerd, en gedeeltelijk uit de afzonderlijke instructies die de Klant aan Minuba BV kan geven. Minuba BV moet de klant onmiddellijk op de hoogte stellen indien een instructie naar diens mening in strijd is met de Verordening. De klant is ervoor verantwoordelijk dat de verwerking van persoonsgegevens plaatsvindt in overeenstemming met de Verordening, hieronder dat er basis is voor de verwerking die Minuba BV moet uitvoeren.

Bij beëindiging van de zakelijke relatie tussen de partijen moet Minuba BV de persoonlijke informatie verwijderen of teruggeven aan de Klant en kopieën verwijderen, tenzij de EU of nationale wetgeving de opslag van de persoonlijke informatie voorschrijft. Indien de Klant Minuba BV niet anders instrueert, is Minuba BV gerechtigd en verplicht om de persoonlijke gegevens van de Klant uiterlijk 3 maanden nadat de zakelijke relatie tussen de partijen definitief is beëindigd, te verwijderen. De klant mag Minuba niet gebruiken om andere categorieën van geregistreerde of andere soorten persoonlijke informatie te verwerken dan waarvoor Minuba is bedoeld. Minuba BV is gerechtigd om de gegevens van de klant, waaronder persoonsgegevens, in geanonimiseerde vorm te gebruiken, waarbij het niet mogelijk is om (persoons)gegevens te herleiden tot de klant of een bepaalde natuurlijk persoon, ook in samenwerking met derden.

Vertragingen

Minuba BV is niet verantwoordelijk voor vertragingen als gevolg van andere leveranciers of andere omstandigheden van de klant, noch voor vertragingen als gevolg van overmacht of externe omstandigheden buiten de controle van Minuba BV.

Beëindiging

Elke partij kan deze overeenkomst met onmiddellijke ingang beëindigen als gevolg van een schending van deze overeenkomst door de andere partij, indien de andere partij de fout niet binnen 30 dagen na schriftelijke kennisgeving van de inbreuk heeft kunnen herstellen. Uitgesloten hiervan is het geval van niet-betaling door de klant, waarbij Minuba BV de overeenkomst kan beëindigen, indien de klant niet binnen 10 dagen na herinnering deze uitstaande schulden volledig heeft hersteld, kan Minuba BV de overeenkomst van de klant met onmiddellijke ingang opschorten of beëindigen, zodat de klant geen toegang meer heeft tot het systeem.

Indien de klant een opschorting wil laten opheffen om weer toegang te krijgen tot het systeem, is het vereist dat de klant de uitstaande schulden volledig heeft gecorrigeerd en dat de klant een herstelvergoeding betaalt.

Bij beëindiging van de overeenkomst wordt de toegang van de klant tot Minuba op de beëindigingsdatum onderbroken. Ongeacht de reden voor beëindiging van deze overeenkomst, kan de klant, op eigen kosten, verzoeken om geschriften of bestanden met de gegevens van de klant op Minuba uitgedeeld te krijgen.

Geschillen en meningsverschillen

Als deze overeenkomst aanleiding geeft tot onenigheid tussen de partijen, moeten deze in der minne worden opgelost. In het geval dat een minnelijke oplossing niet kan worden bereikt, zullen de geschillen worden beslecht in overeenstemming met de Deense wet, met de Maritieme en Commerciële Rechtbank als overeengekomen plaats.