Orders

Maak offertes en orders aan als de klant contact met u opneemt. Noteer het verwachte benodigde aantal uren en materialen en stuur deze in de vorm van een professionele offerte naar de klant. Uw medewerkers krijgen een kant-en-klare takenlijst direct op hun app, iPad of pc.

Centrale plaats voor uw werkzaamheden

De takenlijst geeft u een compleet overzicht van specifieke werkzaamheden, ongeacht of u op kantoor of onderweg bent. Alle contactinformatie, taakbeschrijvingen, materialen, uren enz. hebt u binnen handbereik. U hoeft niet langer heen en weer te springen tussen verschillende pagina’s om de benodigde informatie te zoeken.

Unieke flow

Met de visuele werkflow van Minuba krijgt u snel een beeld van waar u bent op werkgebied, zodat u nooit een stap overslaat. De flow wordt automatisch aangepast als Minuba belangrijke veranderingen registreert. U hoeft uw medewerkers niet te vragen hoe de taken gaan, dat ziet u gewoon in het systeem van Minuba.

Toegangscontrole

Sommige bedrijfsinformatie kan bepalend zijn en wilt u misschien niet met iedereen binnen het bedrijf delen. Met Minuba hebt u volledige flexibiliteit over wie toegang heeft tot welke takenlijsten. Misschien wilt u ook de informatie erop beperken? Met toegangscontrole is het bijvoorbeeld mogelijk om prijzen te verwijderen, zodat anderen deze niet kunnen zien en uw medewerkers zich volledig kunnen richten op hun taak.