Beveiligingsinstellingen

Je hebt nu de mogelijkheid om drie verschillende beveiligingsniveaus in te stellen voor de wachtwoorden van jou en je medewerkers. Zo kun je je bedrijf beter beveiligen tegen ongewenste personen en de beveiligingseisen die je stelt aan je medewerkers verhogen.

Je kunt deze beveiligingsinstellingen vinden door op ’tandwiel’ en vervolgens op ‘Beheer’ en ‘Beveiligingsinstellingen’ te klikken.

Wanneer u op ‘Beveiligingsinstellingen’ klikt, kom je op de pagina waar je het wachtwoordniveau kunt selecteren. Er zijn drie soorten om uit te kiezen; laag, standaard en hoog. Bij elke optie staat beschreven wat elk type van de wachtwoorden van je medewerkers verlangt.

Deze instellingen worden weergegeven wanneer je medewerkers hun wachtwoord moeten aanmaken of wijzigen. Wanneer je het wachtwoordniveau naar een hoger niveau wijzigt, moeten alle medewerkers in het bedrijf de volgende keer dat ze Minuba gebruiken hun wachtwoord wijzigen, zodat ze allemaal voldoen aan de nieuwe wachtwoordvereisten.

Medewerkers kunnen Minuba pas gebruiken nadat ze hun wachtwoord hebben gewijzigd.

Wanneer je nieuwe medewerkers aanmaakt in Minuba, krijgen ze een e-mail met een link waar ze hun wachtwoord voor Minuba moeten aanmaken. Als ze op die link klikken, komen ze op de pagina waar de vereisten die je hebt geselecteerd aan je medewerkers worden getoond.

 

Wanneer jouw medewerkers er zelf voor kiezen hun wachtwoord te wijzigen, worden de vereisten die je hebt geselecteerd in de beveiligingsinstellingen getoond aan je medewerkers.