Nieuw rapport onder ‘Managementoverzicht’ in Minuba

In Managementoverzicht vind je 7 vooraf ingestelde rapporten, zoals weergegeven in de onderstaande afbeelding.

Overzicht van inkomsten en uitgaven op orders

Het overzichtsrapport stelt je in staat om de uitgaven en inkomsten van orders te bekijken voor de hele duur van de order. Gegevens kunnen worden gefilterd op basis van het volgende:

  • Orderstatus: welke order statussen moet worden opgehaald. Het is mogelijk om te kiezen tussen ‘Alle’, ‘Lopende’, ‘Voltooid’ en ‘Voltooide’ bestellingen.
  • Sluitingsdatum, van en tot: Filter op ‘van en tot’ de datum waarbinnen orders worden afgesloten. Dit is mogelijk als ‘Alle’ of ‘Voltooid’ is geselecteerd in de order status.
  • Klant: Filter op alle klanten of één specifieke klant waaraan de order is gekoppeld.
  • Tonen voor: welke afdeling of een specifieke verantwoordelijke aan wie de order is gekoppeld.

Nadat je de selectie van gegevens hebt bepaald, kun je een voorbeeld van het rapport zien door op de knop ‘Bekijk voorbeeld’ te drukken. Als je wil dat het gehele rapport wordt weergegeven, klik je op de knop ‘Exporteren’ waarna je rapport in Excel kan worden geopend.

Je kunt het nieuwe rapport gebruiken om een ​​compleet overzicht te krijgen van de inkomsten en uitgaven van één of meer lopende orders gedurende de looptijd van de order. Wanneer je het nieuwe rapport maakt, zie je gefactureerde bedragen, contributiemarges en totale kosten.