Wat is het verschil tussen ‘Mijn tijd’ en ‘Planning’?

Het tabblad Planning geeft alle geplande en uitgevoerde werktijd weer. Dit geeft een overzicht van wanneer medewerkers beschikbaar zijn en geeft bovendien de agenda van alle werknemers op een plaats weer.

Mijn plan kan worden gezien als een takenlijst voor individuele medewerkers. Hier worden taken weergegeven die gepland staan voor de betreffende medewerker. De taken lijst is ingedeeld in categorieën zodat werknemers kunnen zijn hoe ze het beste kunnen prioriteren, gezien de lijst ook weergeeft wanneer klussen gestart en uitgevoerd moeten zijn. Dit geldt voor zowel voor klussen die op een bepaald tijdstip uitgevoerd moeten zijn als voor klussen die binnen een bepaalde periode moeten zijn uitgevoerd.

Heb je nog vragen?

Neem contact op met onze support

maandag - vrijdag van 09-16

Minuba Plus

Met Minuba Plus kan je zowel via e-mail als telefoon ondersteuning krijgen.

Minuba GO!

Als Minuba GO! klant krijg je support via het het volgende e-mailadres.