Tel: 020-8084361
  • Log in
  • Taal
    • Dansk
    • Svenska
    • Føroyar
    • Flag icons made by Freepik from www.flaticon.com
  • Functies
    • Mijn Plan
    • Orderbeheer
    • Managementoverzicht
    • Elektronische werkbonnen
    • Materiaalregistratie
    • Tijdsregistratie
    • Planning
    • Elektronische kwaliteitscontrole
    • Factureren
    • Budgetmodule
    • Servicemodule
    • Installatiemodule
    • Projectbeheer
    • Minuba’s app
    • Ga naar Functies
  • Integraties
    • Groothandels
    • Integratie via API
    • Ga naar Integraties
  • Prijzen
    • Minuba Plus
    • Minuba GO!
    • Ga naar Prijzen
  • Support
    • Cursussen
  • Kenniscentrum
    • Artikelen
    • Klantverhalen
  • Contact
    • Over ons
    • Ga naar Over ons
  • Probeer gratis

MINUBA GO – NYT DESIGN

Ontvang gratis facturatie en orderbeheer voor je bedrijf met Minuba GO!

Bouw geheel gratis een professioneel bedrijf op met Minuba GO!

  • Houd al je orders bij - altijd!
  • Verstuur onderweg facturen
  • Maximaal 2 gratis gebruikers
  • Krijg overzicht van je orders
  • Integratie met boekhoudsystemen
  • Krijg een totaaloverzicht van je financiën
  • Toegang tot enkele van de grootste groothandels van Nederland
  • Gratis e-mail ondersteuning

Minuba GO! is voor bedrijven met maximaal 2 gebruikers. GO! is de gratis versie van Minuba die je alles geeft wat je nodig hebt voor orderbeheer en facturatie, zodat je je bedrijf kunt ontwikkelen en verbeteren. Zie vergelijking van Minuba GO! en Minuba Plus hier.

Vul het formulier in en ontvang Minuba GO! helemaal GRATIS!

Waarom moet ik deze velden invullen?

Wat je krijgt met Minuba GO!

Makkelijk en snel factureren

Factureer terwijl je bij de klant bent en ontvang het geld snel! Je facturen worden rechtstreeks in de app aangemaakt en je kunt deze met een paar klikken naar je klant sturen.

Offertes maken

Met Minuba GO! kun je snel een offerte maken en verzenden terwijl je bij je klant bent. Je kunt offertes maken op basis van verbruik (regie), vaste prijs of calculatie - allemaal in de app.

Overzicht over werkbonnen

Met de digitale werkbonnen in Minuba GO! kun je gemakkelijk klantinformatie vinden en uren, materialen en andere relevante informatie registreren in de app, terwijl je onderweg bent.

Tijdregistratie

Met tijdregistratie direct in de Minuba GO! app kun je gemakkelijk zowel geplande als uitgevoerde uren zien. Je kunt ook toeslagen en taaktypen aan je tijdregistraties koppelen.

Materiaalregistratie

Met Minuba GO! is het eenvoudig om al je materialen in de app te registreren terwijl je bij de klant bent, zodat je niet vergeet om alles op je factuur te zetten.

Documentatie en aantekeningen

Voeg gemakkelijk en snel foto’s, opmerkingen en bestanden toe – rechtstreeks in de app. Zo weet je zeker dat er niets ontbreekt op je factuur!

Groothandels-overeenkomsten & EDI

Met Minuba GO! kun je je materialen gemakkelijk op de werkbon registreren. Als je bij Solar inkoopt, krijg je gratis toegang tot al hun catalogusprijzen en facturen via EDI.

mollie

Vanuit mollie worden diverse betaalmogelijkheden geboden, zoals iDEAL, CreditCard, Klara, PayPal, Apple Pay, etc. De factuur verstuur je direct vanuit Minuba. Vanuit Minuba wordt deze factuur ook geëxporteerd naar je boekhoudprogramma waar deze afgeletterd kan worden.

Kwaliteitsgarantie

Met Minuba GO! kunt je je kwaliteitsgarantiedocumenten, zoals opleverrapporten en checklists, meteen selecteren en invullen!

Kalenderfunctie

Met Minuba GO! krijg je gemakkelijk een overzicht van je week en je klussen. Met de kalenderweergave kun je zien wanneer je bij je klanten moet zijn, zodat je nooit een afspraak vergeet.

Personaliseer je documentsjablonen

Met onze sjablonen worden je documenten automatisch ingevuld. Je kunt zowel een logo toevoegen als een lettertype kiezen, zodat deze bij jouw bedrijf passen.

Integratie met boekhoudpakket

Met Minuba GO! krijg je een gratis integratie met financieel systeem, zodat zowel je verkoop- als inkoopfacturen rechtstreeks naar je financiële boekhouding worden geëxporteerd.

Klanten- en adreslijst

In Minuba GO! verzamel je gemakkelijk je volledige klanten- en adresgegevens, zodat je altijd een overzicht hebt van je klanten. Zo weet je altijd wie je moet factureren en waar de werkzaamheden uitgevoerd moeten worden.

Gratis e-mailondersteuning

Met Minuba GO! kun je gratis contact hebben met onze e-mailondersteuning. E-mailondersteuning is op werkdagen geopend van 8 – 16 uur, we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Integraties

Bekijk welke integratiemogelijkheden je als Minuba-klant hebt

Groothandels

Wij werken samen met een van de grootste groothandels van Nederland

Ontvang gratis orderbeheer en facturatie voor je bedrijf met Minuba GO!

Met Minuba GO! maken we het dagelijks leven gemakkelijker voor kleinere vakbedrijven met maximaal 2 gebruikers - helemaal gratis!

Download jouw Minuba GO! app hier:

 

FAQ – veelgestelde vragen

Hier vind je de antwoorden op enkele van de meest gestelde vragen over Minuba GO!

  • Wat zijn de voordelen van Minuba GO!?

    Er zijn veel voordelen, maar in principe zal het met Minuba GO! mogelijk zijn voor alle kleine ambachts- en servicebedrijven met maximaal 2 medewerkers, om een professioneel bedrijf te runnen met een goed online systeem voor facturering en orderbeheer.

  • Hoe werkt Minuba GO!?

    Met Minuba GO! krijgen de kleine ambachtelijke bedrijven de mogelijkheid om offertes en bestellingen te maken, uren en materialen te beheren en te registreren en om facturen op te stellen en rechtstreeks naar de klant te verzenden. Net zoals het facturerings- en orderbeheersysteem van Minuba, dat velen in de branche al kennen en de afgelopen 10 jaar hebben gebruikt.

  • Hoeveel groothandels kan ik in Minuba GO! gebruiken?

    Ik Minuba GO! U kunt voor Solar kiezen als groothandel.

  • Welke boekhoudsoftware gebruik je?

    Met Minuba GO! integreer je gratis met FINANCIEEL SYSTEEM, zodat jouw facturen direct naar je boekhouding gaan op het moment dat je je klant factureert.

  • Hoe download ik Minuba GO! app?

    De app kan hier worden gedownload:

    Google play

    Apple store

  • Kan ik support bellen, indien ik hulp nodig heb met mijn Minuba GO!?

    Nee, als gebruiker van Minuba GO! heeft u alleen toegang tot e-mailondersteuning.

    E-mailondersteuning is elke werkdag geopend van 8:00-16:00 uur.

    Stuur uw vraag naar: support@minubago.nl en wij beantwoorden u binnen één werkdag.

  • Hoe maak ik een Minuba GO! account aan?

    U kunt een Minuba GO! account aanmaken via deze link:

    https://minubago.nl/bestel-minuba-go/

    Vul gewoon uw bedrijfsnaam, hoofdberoep, uw naam, e-mail en telefoonnummer in.

    Bovendien moet u beslissen of u hulpvideo’s en nieuwsbrieven van Minuba wilt ontvangen en natuurlijk de voorwaarden accepteren.

  • Hoe verwijder ik een Minuba GO! gebruiker?

    Om een gebruiker in Minuba GO! te verwijderen, moet u inloggen op de webversie. Klik vervolgens op het tandwiel rechtsboven, kies ‘administratie’ en ‘gebruikers’. Selecteer de gebruiker, die u wilt verwijderen, klik rechts op ‘verwijderen’ onder het kopje ‘Acties’.

  • Hoe verwijder ik mijn Minuba GO! account?

    Stuur een e-mail naar support@minubago.nl. Dan zullen we ervoor zorgen dat uw account wordt verwijderd.

Minuba
  • Integratie
  • Partners
  • Groothandels
Support
  • Helpdesk
  • API
  • Operating status
  • Nieuwsbrief
Over ons
  • Vraag het ons
Meer informatie
  • Privé-informatie
  • Veiligheid
  • Voorwaarden
Chroomstraat 38
2718 RR Zoetermeer
Nederland
KVK 71577955

+31 (0) 208 084 361
support@minuba.nl
Minuba Plus
Minuba GO!

Voorwaarden

Servicevoorwaarden van Minuba

Deze overeenkomst is geldig voor de periode vermeld op de orderbevestiging vanaf de datum van inwerkingtreding. Bij het verstrijken wordt de overeenkomst automatisch verlengd met 12 maanden, totdat een van de partijen de andere partij laat weten dat ze de samenwerking niet meer wenst aan te gaan, echter tenminste 14 dagen voor het verstrijken van de op dat moment geldende periode. Na het verstrijken van de tevredenheidsgarantie worden vooruitbetaalde abonnementen niet terugbetaald.

Geheimhoudingsplicht en vertrouwelijkheid

Minuba BV moet ervoor zorgen dat de personen die persoonsgegevens verwerken zijn onderworpen aan vertrouwelijkheid. Minuba BV heeft een geheimhoudingsplicht ten aanzien van alle zaken die in verband met de levering van het product over de klant zijn ervaren, tenzij het zaken betreft die ter kennis van derden dienen te worden gebracht. De geheimhoudingsplicht geldt ook na beëindiging van de overeenkomst.

Beide partijen komen overeen, zelfs na beëindiging van de overeenkomst, op geen enkele manier gevoelige informatie over de wederpartij bekend te maken, inclusief maar niet beperkt tot klant- en zaakinformatie, zakelijke relaties en andere banden met de wederpartij, inclusief personen, bedrijven of andere organisaties.

Minuba serviceniveau – Beschikbaarheid, beveiliging, back-up en updates

Minuba is gebaseerd op internet en werkt alleen met internettoegang. De klant is verantwoordelijk voor het beveiligen van de toegang tot het internet.

Minuba is gegarandeerd voor minimaal 99,7% beschikbaar buiten de normale servicetijd gedurende een periode van 12 maanden. Minuba BV werkt Minuba continu bij, en behoudt zich het recht voor om een normaal servicetijd te hebben op de tweede donderdag van de maand, tussen 18:00 en 24:00 uur (UTC + 1). Als de beschikbaarheid minder is, heeft de klant recht op een terugbetaling die overeenkomt met een bedrag dat evenredig is met de periode dat het systeem niet beschikbaar was. De vergoeding kan nooit hoger zijn dan het bedrag dat de klant in de afgelopen 12 maanden al voor Minuba heeft betaald.

Er wordt dagelijks een back-up van de gegevens gemaakt. In het geval van verlies van gegevens van de klant, is het mogelijk om gegevens van elke dag in de afgelopen week en daarna van elke week (zondag) van de afgelopen 2 maanden te herstellen.

Indien de klant zijn eigen gegevens wil laten herstellen, brengt Minuba BV betaling in rekening tegen de geldende uurtarieven.

Eigendoms- en auteursrechten

Minuba BV heeft de eigendoms- en auteursrechten van Minuba. Deze overeenkomst geeft de klant het recht om Minuba te gebruiken. De klant mag in geen geval Minuba of aanverwant materiaal overdragen aan derden, tenzij er een specifieke schriftelijke overeenkomst hieromtrent is.

Na het beëindigen van de samenwerking is Minuba BV verplicht om al het door de klant verstrekte materiaal te vernietigen. De klant is ervoor verantwoordelijk dat de gegevens die de klant bij Minuba BV plaatst geen inbreuk maken op de rechten van derden.

De klant heeft het eigendomsrecht van zijn eigen gegevens in Minuba. De gegevens van de klant kunnen daarom niet als een actief worden opgenomen in verband met de mogelijke surseance van betaling, faillissement, gedwongen ontbinding of dergelijke van Minuba BV. De curator, trustee of andere vertegenwoordiger moet er daarom zonder onnodige vertraging voor zorgen dat de klant zijn gegevens ontvangt.

Verantwoordelijkheid van de klant

De klant is als enige verantwoordelijk voor elk type activiteit dat plaatsvindt bij gebruik van de accounts van de klant, inclusief het onthouden om uit te loggen na gebruik.

De klant moet Minuba BV onmiddellijk op de hoogte stellen van elke vorm van ongeautoriseerd gebruik van het wachtwoord of de accounts van de klant, evenals elk ander type inbreuk op de beveiliging waarvan de klant op de hoogte is of vermoedt. Evenzo moet de klant naar zijn beste vermogen onmiddellijk proberen het ongeoorloofd kopiëren en verspreiden van inhoud te stoppen, indien de klant hiervan op de hoogte is.

Minuba BV is niet verantwoordelijk voor enige ongeoorloofde toegang tot of wijziging van de transmissies of gegevens, materiaal, informatie of verzonden of ontvangen gegevens van de klant, ongeacht of er gegevens zijn ontvangen door Minuba BV en voor enige transactie die is ingevoerd in Minuba.

Beperking van de aansprakelijkheid

De aansprakelijkheid van Minuba BV voor schade is beperkt tot een bedrag dat overeenkomt met het reeds betaalde of te betalen bedrag voor het gebruik van het product gedurende een periode van 12 maanden.

Geen van de partijen is jegens de andere partij aansprakelijk voor indirecte schade, gevolgschade of bijzondere schade, waaronder gederfde winst, verlies van gegevens of aanspraken van derden. Deze beperking van aansprakelijkheid is van toepassing ongeacht de oorzaak van het probleem, inclusief, maar niet beperkt tot, nalatigheid.

Verwerking van persoonsgegevens

Minuba BV verwerkt persoonlijke informatie met het doel om de overeengekomen service te leveren, die wordt gedekt door deze overeenkomst en servicevoorwaarden. In dit verband worden algemene persoonsgegevens verwerkt over de personen die door de Klant of diens medewerkers in Minuba worden verwerkt. Minuba BV is de gegevensverwerker voor de klant voor de persoonlijke informatie die de klant opslaat en anderszins verwerkt in Minuba. Voor de verwerking van de persoonsgegevens van de Klant is het volgende overeengekomen: Beide partijen moeten voortdurend passende technische en organisatorische maatregelen implementeren die voldoen aan de vereisten van Verordening (EU) 2016/679 (de “Verordening”), om de bescherming van de rechten van de betrokkenen te verzekeren.

Minuba BV moet voldoen aan de vereisten van artikel 28 van de verordening, waaronder tegen het gebruikelijke uurtarief, de klant de hulp bieden die is gespecificeerd in artikel 28, hierbij rekening houdend met de aard van de behandeling, met de naleving door de klant van hoofdstuk 3 van de Verordening met betrekking tot de rechten van de geregistreerden evenals bijstaan met het vaststellen van de naleving door de klant met betrekking tot de artikelen 32-36 van de Verordening en informatie en noodzakelijke documentatie beschikbaar stellen aan de klant, zodat de klant kan controleren of Minuba BV de vereisten in artikel 28 naleeft, onder meer door toe te staan ​​en bij te dragen aan revisie en auditing.

Minuba BV heeft het recht om voor eigen rekening en risico gebruik te maken van onderaannemers die ook de persoonlijke gegevens van de Klant verwerken. In het geval van een voorgenomen wijziging van een onderaannemer of het inschakelen van een nieuwe onderaannemer, dient Minuba BV de Klant hiervan schriftelijk op de hoogte te stellen, tenminste 30 dagen voor de beoogde wijziging van/nieuwe onderaannemer. De klant heeft het recht om bezwaar te maken tegen de voorgenomen wijziging van/de nieuwe onderaannemer. Bij het sluiten van de overeenkomst maakt Minuba BV gebruik van de volgende door de Klant goedgekeurde onderaannemers: ondersteunende systeemtools en serviceproviders.

Minuba BV zorgt ervoor dat alle onderaannemers voldoen aan de vereisten van artikel 28 van de Verordening en de verplichtingen in deze sectie. Minuba BV moet een schriftelijke overeenkomst aangaan met alle onderaannemers. Indien een leverancier niet aan de eisen voldoet, blijft Minuba BV aansprakelijk jegens de Klant.

Minuba BV mag zonder schriftelijke voorafgaande toestemming van de Klant de persoonlijke gegevens van de Klant niet overdragen naar landen buiten de EU/EER. Alle verwerking van de persoonsgegevens van de Klant vindt plaats in overeenstemming met de gedocumenteerde instructies van de Klant. De gedocumenteerde instructies bestaan ​​gedeeltelijk uit de overeenkomst van de partijen, zodat de behandelingen die Minuba BV nodig heeft om de met de Klant gesloten overeenkomsten na te komen, kunnen worden uitgevoerd, en gedeeltelijk uit de afzonderlijke instructies die de Klant aan Minuba BV kan geven. Minuba BV moet de klant onmiddellijk op de hoogte stellen indien een instructie naar diens mening in strijd is met de Verordening. De klant is ervoor verantwoordelijk dat de verwerking van persoonsgegevens plaatsvindt in overeenstemming met de Verordening, hieronder dat er basis is voor de verwerking die Minuba BV moet uitvoeren.

Bij beëindiging van de zakelijke relatie tussen de partijen moet Minuba BV de persoonlijke informatie verwijderen of teruggeven aan de Klant en kopieën verwijderen, tenzij de EU of nationale wetgeving de opslag van de persoonlijke informatie voorschrijft. Indien de Klant Minuba BV niet anders instrueert, is Minuba BV gerechtigd en verplicht om de persoonlijke gegevens van de Klant uiterlijk 3 maanden nadat de zakelijke relatie tussen de partijen definitief is beëindigd, te verwijderen. De klant mag Minuba niet gebruiken om andere categorieën van geregistreerde of andere soorten persoonlijke informatie te verwerken dan waarvoor Minuba is bedoeld. Minuba BV is gerechtigd om de gegevens van de klant, waaronder persoonsgegevens, in geanonimiseerde vorm te gebruiken, waarbij het niet mogelijk is om (persoons)gegevens te herleiden tot de klant of een bepaalde natuurlijk persoon, ook in samenwerking met derden.

Vertragingen

Minuba BV is niet verantwoordelijk voor vertragingen als gevolg van andere leveranciers of andere omstandigheden van de klant, noch voor vertragingen als gevolg van overmacht of externe omstandigheden buiten de controle van Minuba BV.

Beëindiging

Elke partij kan deze overeenkomst met onmiddellijke ingang beëindigen als gevolg van een schending van deze overeenkomst door de andere partij, indien de andere partij de fout niet binnen 30 dagen na schriftelijke kennisgeving van de inbreuk heeft kunnen herstellen. Uitgesloten hiervan is het geval van niet-betaling door de klant, waarbij Minuba BV de overeenkomst kan beëindigen, indien de klant niet binnen 10 dagen na herinnering deze uitstaande schulden volledig heeft hersteld, kan Minuba BV de overeenkomst van de klant met onmiddellijke ingang opschorten of beëindigen, zodat de klant geen toegang meer heeft tot het systeem.

Indien de klant een opschorting wil laten opheffen om weer toegang te krijgen tot het systeem, is het vereist dat de klant de uitstaande schulden volledig heeft gecorrigeerd en dat de klant een herstelvergoeding betaalt.

Bij beëindiging van de overeenkomst wordt de toegang van de klant tot Minuba op de beëindigingsdatum onderbroken. Ongeacht de reden voor beëindiging van deze overeenkomst, kan de klant, op eigen kosten, verzoeken om geschriften of bestanden met de gegevens van de klant op Minuba uitgedeeld te krijgen.

Geschillen en meningsverschillen

Als deze overeenkomst aanleiding geeft tot onenigheid tussen de partijen, moeten deze in der minne worden opgelost. In het geval dat een minnelijke oplossing niet kan worden bereikt, zullen de geschillen worden beslecht in overeenstemming met de Deense wet, met de Maritieme en Commerciële Rechtbank als overeengekomen plaats.