Mijn plan

De medewerkers zien de komende activiteiten en registreren zelf wanneer de werkzaamheden zijn afgerond. Als de dag of week voorbij is, is de urenstaat ingevuld en klaar om te worden ingeleverd. De uren worden automatisch overgezet naar de takenlijst en zijn klaar om te worden gefactureerd. Door het elektronische projectmanagement verdrinkt u niet langer in alle papieren, maar kunt u uw aandacht richten op wat essentieel is voor uw bedrijf.

Houd uw medewerkers op de hoogte

Geef uw medewerkers toegang tot hun roosters. Laat ze de uren voor werkzaamheden of andere activiteiten registreren. Op die manier krijgt u een overzicht van de manier waarop uw medewerkers hun uren hebben gebruikt contra de normen die zijn vastgelegd in hun contracten. Zie erop toe dat zij hun uren effectief gebruiken. Met Minuba is dat eenvoudig.

Zorg dat deadlines worden gehaald

Onze tijdlijnweergave geeft u een beeld van de taken voor vandaag en de volgorde waarin ze moeten worden verricht. Dit is vooral handig als bepaalde tijdstippen zijn overeengekomen met een klant. Het takenplan wordt optimaal geïntegreerd met de serviceorder, zodat u zelf op de drukste dagen precies weet waar u bent. Met onze tijdlijn loopt u nooit deadlines of overeenkomsten mis.

Kalender synchroniseren

Minuba werkt uitstekend samen met Outlook of Google Kalender en allerlei andere systemen. Uw rooster wordt automatisch bijgewerkt in het kalenderprogramma van uw voorkeur. Als bedrijfseigenaar kunt u ook meerdere kalenders aanhouden, zodat u de taken van uw medewerkers ziet.