Projectbeheer

Krijg een effectief projectbeheer met Minuba

Ben je het zat om projecten te beheren met complexe Excel-spreadsheets? Wil je overzicht hebben over je projecten? En wil je de voortgang van elk individueel project kunnen volgen?

Met Minuba's projectbeheer kun je eenvoudig en moeiteloos grip houden op je projecten, factureren op basis van voortgang en de eindafrekening naar je klant sturen. Op die manier krijg je volledig inzicht in de financiën en voortgang.

In Minuba is het dus eenvoudig om met offertelijsten en projectvoortgang te werken. Je kunt gemakkelijk orders beheren, de voortgang volgen en zowel voorschot- als eindfacturatie afhandelen. Makkelijker kan het niet!

Inladen van offertelijsten en monitoren van de voortgang

Ontvang een offertelijst van de hoofdaannemer of opdrachtgever en laad deze eenvoudig in de Entreprise-module van Minuba. Uiteraard kun je ook handmatig je activiteiten toevoegen. Wanneer de voortgang op bouwvergaderingen wordt vastgesteld, kun je het percentage voortgang van de verschillende activiteiten invoeren in de offertelijst in de Minuba Entreprise-module.

Op die manier kun je de afgesproken voortgang continu factureren, wat duidelijk wordt weergegeven op de factuur.

Facturatie en eindafrekening

Minuba maakt het gemakkelijk om de eindafrekening te tonen op de tweede pagina van de factuur, waardoor de hoofdaannemer een overzicht krijgt van het totale bedrag van het project, dat wat je eerder hebt gefactureerd en wat er nu wordt gevraagd. Op de order kun je gemakkelijk overzicht krijgen van de voorschotfacturen die zijn aangemaakt.

Kostenbegroting

Terwijl je grip houdt op je offertelijst, kun je een kostenbegroting maken in Minuba, waarbij je zelf de posten definieert. Dit geeft je voortdurend een bijgewerkt overzicht en controle over de projectkosten. Lees meer over het budget hier.

Bedrijfseconomie

Zo kun je jezelf indekken tegen prijsstijgingen bij het berekenen van offertes

Zijn prijsstijgingen van bouwmaterialen van invloed op je offertes? Offertes zijn een belangrijk onderdeel van je bedrijfsstrategie omdat ze van invloed zijn op de omzet en de financiën van je bedrijf. Daarom is het belangrijk om …

Voordelen van Minuba's projectbeheer:

Met Minuba's projectbeheer krijg je:

  • Financieel projectbeheer
  • Alle financiën op één plek
  • Overzicht van de voortgang
  • Kostenbegroting
  • Gemakkelijke facturatie op basis van voortgang
  • Kopie van opdracht naar nieuwe order

We horen graag van je