Navigatie tonen/verbergen
  • Log in
  • Taal
    • Dansk
    • Svenska
    • Norsk
    • English
    • Føroyar
  • Functies
    • Elektronische werkbonnen
    • Mijn Plan
    • Materiaalregistratie
    • Orderbeheer
    • Planning
    • Web-integratie
    • Factureren
    • Minuba’s app
    • Tijdsregistratie
    • Managementoverzicht
    • Elektronische kwaliteitscontrole
    • Servicemodule
    • Budgetmodule
    • Ga naar Functies
  • Uw bedrijf
    • Integratie
    • Groothandels
    • Ga naar Uw bedrijf
  • Prijzen
  • Support
  • Over ons
    • Klantverhalen
    • Ga naar Over ons
  • Probeer gratis
Tel: 020-8084361

Minuba Plus – NYT DESIGN

Toegang tot alle functies met Minuba Plus

Met Minuba Plus krijg je alle voordelen van online facturatie en orderbeheer

Wil je toegang tot alle functies van Minuba, maar ook toegang tot materialen van meer dan 35 groothandels?

Dan is Minuba Plus iets voor jou.

In Minuba Plus heb je controle over alle werkprocessen van je bedrijf en heb je toegang tot functies als het Managementoverzicht, de Planningstool, Serviceovereenkomsten en nog veel, veel meer...

Probeer 30 dagen gratis Neem contact met ons op

€ 33 per gebruiker per maand

Administratieve gebruiker

Toegang tot alle rechten en alle functies in het systeem.

Functies
  • Werkbonnen
  • Tijdsregistratie
  • Documentatie
  • Gratis app (iOS og Android)
  • Gratis support
  • Kwaliteitsgarantie
  • Orderbeheer
  • Planning
  • Materiaalregistratie
  • Meerwerk
  • Productcatalogus met eigen artikelen en barcodes
  • Klanten- en adresboek
  • Facturatie
  • Serviceovereenkomsten
  • Offertes (ordercreatie)
  • Ressource beheer
  • Managementoverzicht (rapportages en statistieken)
  • Logo en documentlay-out
  • Groothandelovereenkomsten
  • Offertesjablonen
  • Herinnerings- en incassobeheer
Læs alle funktioner Dichtbij

€ 22 per gebruiker per maand

Standaard gebruiker

Toegang tot aanmaken van order, registreren van materialen, kwaliteitsgarantie enz.

Functies
  • Werkbonnen
  • Tijdsregistratie
  • Documentatie
  • Gratis app (iOS og Android)
  • Gratis support
  • Kwaliteitsgarantie
  • Orderbeheer (ordercreatie)
  • Planning
  • Materiaalregistratie
  • Meerwerk
  • Productcatalogus met eigen artikelen en barcodes
  • Klanten- en adresboek
Læs alle funktioner Dichtbij

€ 11 per gebruiker per maand

Basis gebruiker

Toegang tot takenlijsten, documentatie en urenregistratie.

Functies
  • Werkbonnen
  • Tijdsregistratie
  • Documentatie
  • Gratis app (iOS og Android)
  • Gratis support
Læs alle funktioner Dichtbij

 

Resource

Kran ressource Plan uw machines, uw werklieden en andere die niet inloggen in het systeem, zodat hun kosten op de factuur komen.

Beheerder plant de tijd en agenda van de ressource. 

€ 3 per resource per maand.

 

 

Pas Minuba Plus aan aan de grootte van je bedrijf

Of je nu een klein of groot bedrijf hebt, je kunt het aantal gebruikers eenvoudig en snel aanpassen aan jouw specifieke wensen! Je betaalt alleen voor wat je nodig hebt.

Hieronder zie je drie verschillende voorbeelden van wat het kost om Minuba Plus te implementeren, afhankelijk van de grootte van het bedrijf.

Kleine bedrjf

Een klein bedrijf heeft tussen de 1 en 15 werknemers

Eksempel:
  • 1 x Administratieve gebruiker
  • 1 x Standaard gebruiker
  • 1 x Basis gebruiker

€ 66 per mand

Middelgroot bedrijf

Een middelgroot bedrijf heeft tussen de 16 en 50 werknemers

Eksempel:
  • 2 x Administratieve gebruiker
  • 4 x Standaard gebruiker
  • 12 x Basis gebruiker

€ 286 per mand

Groot bedrijf

Een groot bedrijf heeft 50+ werknemers

Eksempel:
  • 5 x Administratieve gebruiker
  • 30 x Standaard gebruiker
  • 17 x Basis gebruiker

€ 1012 per mand

Ga aan de slag met Minuba Plus - probeer 30 dagen gratis.

Facturatie en orderbeheer voor dienstverlenende en vakbedrijven.

Door een gratis demo-account aan te maken, krijg je volledige toegang tot alle functies en modules van Minuba Plus.

Gebruik de 30 dagen om Minuba Plus te leren kennen en een overzicht te krijgen van wat het systeem jou en je bedrijf te bieden heeft.

Zo ga je aan de slag:

Vul het formulier in en krijg volledige toegang tot Minuba Plus.
Vervolgens kun je de instellingen en functies op je gemak bekijken en uitproberen.
Er is een korte handleiding ingebouwd in het systeem, maar we sturen ook een e-mail waarin wordt uitgelegd hoe je snel aan de slag kunt.

We nemen voor het einde van de proefperiode contact met je op om te horen wat je ervan vindt.

Je kunt natuurlijk altijd contact met ons opnemen via tel.: 020-8084 361 of per e-mail: support@minuba.nl als je vragen hebt. Ons supportteam staat elke werkdag tussen 8-16.

Waarom moet ik deze velden invullen?

We horen graag van je

  • Schrijf ons

    support@minuba.nl

  • Bel ons

    Tel: +31 020-8084361

  • Openingstijden

    Maandag - vrijdag 08:00 - 16:00

Har du eller dine medarbejdere brug for at få gennemgået to eller flere dele af Minuba

Så har du mulighed for at booke et Minuba hel- eller halvdagskursus. Kurset kan afholdes hos Minuba eller ude hos jer.

Vi afholder også kurser på udvalgte lokationer rundt om i landet. Her kan der være op til 20 kursister ad gangen.

Læs mere om kurser her

Lees onze klantverhalen

Bekijk al onze klantverhalen

Lees meer

Vragen en antwoorden

Wat moet u doen en wat kunt u verwachten als gebruiker van Minuba.

  • Wat kost het?

    Voor € 33 per maand kunt u uw bedrijf professioneel runnen.

    U betaalt minimaal voor 6 maanden om aan de slag te kunnen. Mocht een medewerker in de tussentijd stoppen, is er geen reden tot paniek. Wij zetten het resterende bedrag over naar uw andere gebruikers. U bent uw geld dus nooit kwijt bij Minuba!

  • Wat is bij de prijs inbegrepen?

    ALLES! U kunt Minuba gebruiken, en krijgt support, updates en nieuw-ontwikkelde features. Kortom – ALLES!

  • Hoe ga ik aan de slag?

    Meld u aan voor onze gratis proefperiode en ga aan de slag! Maak eerst uw bedrijf, uw gebruikers, uw groothandels, enz. aan in Minuba. Nu kunt u aan de slag! Ons fantastische support-team neemt contact met u op, zodat de samenwerking vanaf het begin goed verloopt!

  • Kortingen?

    Wij geven al onze klanten dezelfde kortingen. Extra kortingen zijn dus niet mogelijk, ook niet als u druk uitoefent. Wij kunnen u wel vertellen over de kortingen die wij al onze klanten aanbieden. Er zijn, met andere woorden, kortingen voor klanten die geloven in Minuba en met ons willen samenwerken.

  • Minuba
    • Functies in Minuba
    • Integratie
    • Partners
    • Groothandels
  • Support
    • Helpdesk
    • API
    • Operating status
    • Nieuwsbrief
  • Over ons
    • Vraag het ons
  • Meer informatie
    • Privé-informatie
    • Veiligheid
    • Voorwaarden

Minuba

Parkstraat 83
2514JG ’s-Gravenhage
Nederland
KVK 71577955

+31 (0) 208 084 361
support@minuba.nl

Social Media
Minuba Plus
Minuba GO!

Voorwaarden

Servicevoorwaarden van Minuba

Deze overeenkomst is geldig voor de periode vermeld op de orderbevestiging vanaf de datum van inwerkingtreding. Bij het verstrijken wordt de overeenkomst automatisch verlengd met 12 maanden, totdat een van de partijen de andere partij laat weten dat ze de samenwerking niet meer wenst aan te gaan, echter tenminste 14 dagen voor het verstrijken van de op dat moment geldende periode. Na het verstrijken van de tevredenheidsgarantie worden vooruitbetaalde abonnementen niet terugbetaald.

Geheimhoudingsplicht en vertrouwelijkheid

Minuba BV moet ervoor zorgen dat de personen die persoonsgegevens verwerken zijn onderworpen aan vertrouwelijkheid. Minuba BV heeft een geheimhoudingsplicht ten aanzien van alle zaken die in verband met de levering van het product over de klant zijn ervaren, tenzij het zaken betreft die ter kennis van derden dienen te worden gebracht. De geheimhoudingsplicht geldt ook na beëindiging van de overeenkomst.

Beide partijen komen overeen, zelfs na beëindiging van de overeenkomst, op geen enkele manier gevoelige informatie over de wederpartij bekend te maken, inclusief maar niet beperkt tot klant- en zaakinformatie, zakelijke relaties en andere banden met de wederpartij, inclusief personen, bedrijven of andere organisaties.

Minuba serviceniveau – Beschikbaarheid, beveiliging, back-up en updates

Minuba is gebaseerd op internet en werkt alleen met internettoegang. De klant is verantwoordelijk voor het beveiligen van de toegang tot het internet.

Minuba is gegarandeerd voor minimaal 99,7% beschikbaar buiten de normale servicetijd gedurende een periode van 12 maanden. Minuba BV werkt Minuba continu bij, en behoudt zich het recht voor om een normaal servicetijd te hebben op de tweede donderdag van de maand, tussen 18:00 en 24:00 uur (UTC + 1). Als de beschikbaarheid minder is, heeft de klant recht op een terugbetaling die overeenkomt met een bedrag dat evenredig is met de periode dat het systeem niet beschikbaar was. De vergoeding kan nooit hoger zijn dan het bedrag dat de klant in de afgelopen 12 maanden al voor Minuba heeft betaald.

Er wordt dagelijks een back-up van de gegevens gemaakt. In het geval van verlies van gegevens van de klant, is het mogelijk om gegevens van elke dag in de afgelopen week en daarna van elke week (zondag) van de afgelopen 2 maanden te herstellen.

Indien de klant zijn eigen gegevens wil laten herstellen, brengt Minuba BV betaling in rekening tegen de geldende uurtarieven.

Eigendoms- en auteursrechten

Minuba BV heeft de eigendoms- en auteursrechten van Minuba. Deze overeenkomst geeft de klant het recht om Minuba te gebruiken. De klant mag in geen geval Minuba of aanverwant materiaal overdragen aan derden, tenzij er een specifieke schriftelijke overeenkomst hieromtrent is.

Na het beëindigen van de samenwerking is Minuba BV verplicht om al het door de klant verstrekte materiaal te vernietigen. De klant is ervoor verantwoordelijk dat de gegevens die de klant bij Minuba BV plaatst geen inbreuk maken op de rechten van derden.

De klant heeft het eigendomsrecht van zijn eigen gegevens in Minuba. De gegevens van de klant kunnen daarom niet als een actief worden opgenomen in verband met de mogelijke surseance van betaling, faillissement, gedwongen ontbinding of dergelijke van Minuba BV. De curator, trustee of andere vertegenwoordiger moet er daarom zonder onnodige vertraging voor zorgen dat de klant zijn gegevens ontvangt.

Verantwoordelijkheid van de klant

De klant is als enige verantwoordelijk voor elk type activiteit dat plaatsvindt bij gebruik van de accounts van de klant, inclusief het onthouden om uit te loggen na gebruik.

De klant moet Minuba BV onmiddellijk op de hoogte stellen van elke vorm van ongeautoriseerd gebruik van het wachtwoord of de accounts van de klant, evenals elk ander type inbreuk op de beveiliging waarvan de klant op de hoogte is of vermoedt. Evenzo moet de klant naar zijn beste vermogen onmiddellijk proberen het ongeoorloofd kopiëren en verspreiden van inhoud te stoppen, indien de klant hiervan op de hoogte is.

Minuba BV is niet verantwoordelijk voor enige ongeoorloofde toegang tot of wijziging van de transmissies of gegevens, materiaal, informatie of verzonden of ontvangen gegevens van de klant, ongeacht of er gegevens zijn ontvangen door Minuba BV en voor enige transactie die is ingevoerd in Minuba.

Beperking van de aansprakelijkheid

De aansprakelijkheid van Minuba BV voor schade is beperkt tot een bedrag dat overeenkomt met het reeds betaalde of te betalen bedrag voor het gebruik van het product gedurende een periode van 12 maanden.

Geen van de partijen is jegens de andere partij aansprakelijk voor indirecte schade, gevolgschade of bijzondere schade, waaronder gederfde winst, verlies van gegevens of aanspraken van derden. Deze beperking van aansprakelijkheid is van toepassing ongeacht de oorzaak van het probleem, inclusief, maar niet beperkt tot, nalatigheid.

Verwerking van persoonsgegevens

Minuba BV verwerkt persoonlijke informatie met het doel om de overeengekomen service te leveren, die wordt gedekt door deze overeenkomst en servicevoorwaarden. In dit verband worden algemene persoonsgegevens verwerkt over de personen die door de Klant of diens medewerkers in Minuba worden verwerkt. Minuba BV is de gegevensverwerker voor de klant voor de persoonlijke informatie die de klant opslaat en anderszins verwerkt in Minuba. Voor de verwerking van de persoonsgegevens van de Klant is het volgende overeengekomen: Beide partijen moeten voortdurend passende technische en organisatorische maatregelen implementeren die voldoen aan de vereisten van Verordening (EU) 2016/679 (de “Verordening”), om de bescherming van de rechten van de betrokkenen te verzekeren.

Minuba BV moet voldoen aan de vereisten van artikel 28 van de verordening, waaronder tegen het gebruikelijke uurtarief, de klant de hulp bieden die is gespecificeerd in artikel 28, hierbij rekening houdend met de aard van de behandeling, met de naleving door de klant van hoofdstuk 3 van de Verordening met betrekking tot de rechten van de geregistreerden evenals bijstaan met het vaststellen van de naleving door de klant met betrekking tot de artikelen 32-36 van de Verordening en informatie en noodzakelijke documentatie beschikbaar stellen aan de klant, zodat de klant kan controleren of Minuba BV de vereisten in artikel 28 naleeft, onder meer door toe te staan ​​en bij te dragen aan revisie en auditing.

Minuba BV heeft het recht om voor eigen rekening en risico gebruik te maken van onderaannemers die ook de persoonlijke gegevens van de Klant verwerken. In het geval van een voorgenomen wijziging van een onderaannemer of het inschakelen van een nieuwe onderaannemer, dient Minuba BV de Klant hiervan schriftelijk op de hoogte te stellen, tenminste 30 dagen voor de beoogde wijziging van/nieuwe onderaannemer. De klant heeft het recht om bezwaar te maken tegen de voorgenomen wijziging van/de nieuwe onderaannemer. Bij het sluiten van de overeenkomst maakt Minuba BV gebruik van de volgende door de Klant goedgekeurde onderaannemers: ondersteunende systeemtools en serviceproviders.

Minuba BV zorgt ervoor dat alle onderaannemers voldoen aan de vereisten van artikel 28 van de Verordening en de verplichtingen in deze sectie. Minuba BV moet een schriftelijke overeenkomst aangaan met alle onderaannemers. Indien een leverancier niet aan de eisen voldoet, blijft Minuba BV aansprakelijk jegens de Klant.

Minuba BV mag zonder schriftelijke voorafgaande toestemming van de Klant de persoonlijke gegevens van de Klant niet overdragen naar landen buiten de EU/EER. Alle verwerking van de persoonsgegevens van de Klant vindt plaats in overeenstemming met de gedocumenteerde instructies van de Klant. De gedocumenteerde instructies bestaan ​​gedeeltelijk uit de overeenkomst van de partijen, zodat de behandelingen die Minuba BV nodig heeft om de met de Klant gesloten overeenkomsten na te komen, kunnen worden uitgevoerd, en gedeeltelijk uit de afzonderlijke instructies die de Klant aan Minuba BV kan geven. Minuba BV moet de klant onmiddellijk op de hoogte stellen indien een instructie naar diens mening in strijd is met de Verordening. De klant is ervoor verantwoordelijk dat de verwerking van persoonsgegevens plaatsvindt in overeenstemming met de Verordening, hieronder dat er basis is voor de verwerking die Minuba BV moet uitvoeren.

Bij beëindiging van de zakelijke relatie tussen de partijen moet Minuba BV de persoonlijke informatie verwijderen of teruggeven aan de Klant en kopieën verwijderen, tenzij de EU of nationale wetgeving de opslag van de persoonlijke informatie voorschrijft. Indien de Klant Minuba BV niet anders instrueert, is Minuba BV gerechtigd en verplicht om de persoonlijke gegevens van de Klant uiterlijk 3 maanden nadat de zakelijke relatie tussen de partijen definitief is beëindigd, te verwijderen. De klant mag Minuba niet gebruiken om andere categorieën van geregistreerde of andere soorten persoonlijke informatie te verwerken dan waarvoor Minuba is bedoeld. Minuba BV is gerechtigd om de gegevens van de klant, waaronder persoonsgegevens, in geanonimiseerde vorm te gebruiken, waarbij het niet mogelijk is om (persoons)gegevens te herleiden tot de klant of een bepaalde natuurlijk persoon, ook in samenwerking met derden.

Vertragingen

Minuba BV is niet verantwoordelijk voor vertragingen als gevolg van andere leveranciers of andere omstandigheden van de klant, noch voor vertragingen als gevolg van overmacht of externe omstandigheden buiten de controle van Minuba BV.

Beëindiging

Elke partij kan deze overeenkomst met onmiddellijke ingang beëindigen als gevolg van een schending van deze overeenkomst door de andere partij, indien de andere partij de fout niet binnen 30 dagen na schriftelijke kennisgeving van de inbreuk heeft kunnen herstellen. Uitgesloten hiervan is het geval van niet-betaling door de klant, waarbij Minuba BV de overeenkomst kan beëindigen, indien de klant niet binnen 10 dagen na herinnering deze uitstaande schulden volledig heeft hersteld, kan Minuba BV de overeenkomst van de klant met onmiddellijke ingang opschorten of beëindigen, zodat de klant geen toegang meer heeft tot het systeem.

Indien de klant een opschorting wil laten opheffen om weer toegang te krijgen tot het systeem, is het vereist dat de klant de uitstaande schulden volledig heeft gecorrigeerd en dat de klant een herstelvergoeding betaalt.

Bij beëindiging van de overeenkomst wordt de toegang van de klant tot Minuba op de beëindigingsdatum onderbroken. Ongeacht de reden voor beëindiging van deze overeenkomst, kan de klant, op eigen kosten, verzoeken om geschriften of bestanden met de gegevens van de klant op Minuba uitgedeeld te krijgen.

Geschillen en meningsverschillen

Als deze overeenkomst aanleiding geeft tot onenigheid tussen de partijen, moeten deze in der minne worden opgelost. In het geval dat een minnelijke oplossing niet kan worden bereikt, zullen de geschillen worden beslecht in overeenstemming met de Deense wet, met de Maritieme en Commerciële Rechtbank als overeengekomen plaats.