Fleet Complete

Wagenparkbeheer

Over

Wagenparkbeheer van Fleet Compleet en orderbeheer van Minuba geven je meer overzicht en gemak tijdens het werk.

Creëer overzicht, gebruik resources efficiënt en bespaar tijd met Fleet Complete en Minuba

Het wagenparkbeheer van Fleet Complete en het orderbeheer van Minuba maken je dagelijkse werkzaamheden eenvoudiger en geven je beter overzicht. Het is dan ook geen toeval dat Minuba en Fleet Complete veel gezamenlijke klanten hebben. De combinatie van beide systemen biedt je een volledig overzicht van al je klussen, het rijgedrag en het uurverbruik van je medewerkers. Bovendien vereenvoudigen de twee systemen het administratieve werk en vormen ze een basis voor aanzienlijke besparingen. En het beste is: de twee systemen communiceren met elkaar! Dat maakt jouw dagelijkse werk een stuk gemakkelijker.

Maar je vraagt je misschien af: waarom zou ik kiezen voor wagenparkbeheer?

Wagenparkbeheer is een cruciaal onderdeel van de bedrijfsvoering in elke sector. Ongeacht in welke branche je actief bent of hoeveel voertuigen je hebt, Fleet Complete biedt het juiste wagenparkbeheersysteem voor jou. Fleet Complete levert een geavanceerde en complete oplossing die je voorziet van locatiegegevens en tools om je wagenparkbeheer optimaal te organiseren. Dankzij de integratie met Minuba worden de gegevens direct naar jouw Minuba-systeem overgebracht. Slimmer kan niet!

Je krijgt dus een volledig overzicht met beide systemen, die je ondersteunen bij het bijhouden van ritten, taken en kosten, zodat je de resultaten nauwkeurig kunt monitoren.

 

Wagenparkbeheer met Fleet Complete

Met een op GPS gebaseerde oplossing voor wagenparkbeheer krijg je snel een overzicht van de positie en route van jouw voertuigen, verminder je de rijtijd en brandstof, optimaliseer je het aantal en het gebruik van je auto's en nog veel meer.

  • Zie de exacte locatie van alle bedrijfswagens op een live kaart en waar ze in het verleden hebben gestaan
  • Krijg inzicht in het rijgedrag en voorkom ongevallen
  • Bespaar tijd en brandstof
  • Krijg een overzicht van de kosten met betrekking tot je wagenpark
  • Ontvang herinneringen over autoservice-tijden, onderhoud, enz.
  • Houd alle ritten bij en houd volledig automatisch een nauwkeurig logboek bij
  • Zorg voor correcte documentatie voor de tijd die met de klant is doorgebracht
  • Integreer met Minuba en zie de ritten rechtstreeks in het systeem
  • Krijg controle over jouw ritten met Fleet Complete

Minuba en Fleet Complete

“Minuba maakt het dagelijkse leven van iedereen gemakkelijker en meer overzichtelijk - het geeft tevreden en betrokken medewerkers. Met Minuba weten mijn klanten dat mijn documentatie in orde is en dat ze een goede verricht klus krijgen tegen de afgesproken prijs en tijd. Dit biedt zowel zekerheid als een goede klantenservice, die ik mijn klanten graag wil bieden. Mijn medewerkers tonen medeverantwoordelijkheid en voelen zich veilig in de manier waarop we samenwerken. Minuba maakt het dagelijkse leven van iedereen gemakkelijker en meer overzichtelijk. Het geeft blije en betrokken medewerkers en blije klanten die het gevoel hebben dat ze altijd de dingen kunnen volgen!"

- Morten Offenbach, IC Isolering ApS

Hoe werkt het?

Met Fleet Complete krijg je een overzicht van de auto's van het bedrijf met op een GPS-gebaseerd wagenparkbeheer en daardoor ben je minder tijd kwijt aan routeplanning en taakverdeling voor je medewerkers, die onderweg zijn. Meer tevreden klanten en lagere bedrijfskosten zijn dus bij de aankoop inbegrepen!

Met de integratie met Minuba is het eenvoudig en gemakkelijk om rijgegevens rechtstreeks over te dragen. Het enige wat je hoeft te doen is een GPS-tracker in het voertuig te monteren en de integratie tussen Minuba en Fleet Complete in te stellen. Wanneer de integratie actief is en je het beschikbare GPS-apparaat onder je gebruiker in Minuba hebt gekoppeld, kun je onder 'mijn tijd' in Minuba bijhouden welke ritten je medewerkers hebben gedaan in de geselecteerde periode.

Nu heb je de mogelijkheid om de ritten van jouw medewerkers te volgen - in Minuba.

Zodra de integratie actief is, bieden de twee systemen je feitelijke input waarmee je weloverwogen keuzes kunt maken voor het beheren van je bedrijf en het optimaliseren van je bedrijfskosten.

De documentatie in orde

Woorden als transparantie en betrouwbaarheid zijn vooral belangrijk bij het runnen van een professioneel bedrijf en wanneer de concurrentie hevig is. Klanten kiezen vaak voor de bedrijven die bekend staan om hun goede klantenservice en waarvan ze weten dat ze in goede handen zijn.

Met Fleet Complete en Minuba weet je zeker dat de documentatie in orde is!

Je krijgt een accuraat overzicht van de tijdsbesteding en kan dit op elk moment aan je klanten presenteren. Het geeft je dus een betere klantenservice en je hebt daardoor een betrouwbaarder en transparanter bedrijf, waar alle documentatie op één plek is verzameld.