Minuba's app
Minuba's app voor vakmensen: Volg het werk waar je ook bent
Met de Minuba-app voor orderbeheer kun je het orderbeheersysteem van Minuba rechtstreeks gebruiken op je smartphone en tablet. Alle functies die nodig zijn om je werk uit te voeren, zijn beschikbaar in de app. Je bent dus niet langer gebonden aan het kantoor!
Als vakman kun je eenvoudig zien welke taken je moet uitvoeren, en als eigenaar kun je via de app altijd het werk volgen – en zien waar al je medewerkers zich bevinden, zelfs wanneer ze in het veld aan het werk zijn.
De Minuba-app maakt het bovendien gemakkelijk om alles te registreren, van uren en materialen tot documentatie.
Je kunt de app downloaden op je mobiel via de App Store of Google Play.
Ontvang meldingen direct in de app
De app heeft ook een notificatiecentrum. Medewerkers ontvangen meteen een melding wanneer nieuwe taken worden toegewezen of gewijzigd. Dit is een eenvoudige en efficiënte manier van communiceren, zodat medewerkers in het veld altijd up-to-date zijn over hun taken. Het is niet meer nodig om "naar kantoor te bellen" om informatie te krijgen over nieuwe taken of locaties.

Minuba GO! app voor vakmensen: neem het werk gratis mee in je achterzak!
Minuba GO! maakt het dagelijks leven gemakkelijker voor kleine vak- en dienstverlenende bedrijven met maximaal 2 gebruikers. Krijg gratis toegang tot een aantal van dezelfde functies als in Minuba Plus - maar helemaal gratis.
Verhoogde efficiëntie voor medewerkers
Naast dat het werk makkelijker te volgen is, worden medewerkers zelf ook veel efficiënter. Dankzij de app en de beschikbaarheid op mobiel kunnen alle medewerkers zelfstandig werken en zich concentreren op wat belangrijk is - namelijk het werk!
De app creëert zelfstandige monteurs en meer orders
Wij maken het gemakkelijk voor medewerkers om tijd en materialen te registreren, foto’s te uploaden, kwaliteitsgarantie in te vullen en nieuwe orders aan te maken met slechts een paar klikken via de app. Alles wordt zichtbaar in het systeem, zodat je altijd op de hoogte blijft!
Elke keer dat er een wijziging wordt doorgevoerd of een nieuwe werkorder wordt aangemaakt, wordt de informatie direct naar de smartphone of tablet van de medewerkers gestuurd. De betrokken medewerkers ontvangen bovendien een notificatie over de wijzigingen.
Belangrijkste functies van de app
Met de app kun je altijd:
- Je order bekijken
- Tijd rapporteren
- Materialen registreren
- Meerwerk toevoegen aan een order
- Het werk documenteren met foto's en video's
- Kwaliteitsrapporten invullen
- Een volledig overzicht krijgen van je planning en tijd
- Een nieuwe order aanmaken
- Een nieuwe klant aanmaken
- Eenvoudige werkbonnen direct factureren
- Meldingen ontvangen direct in de app
Kortom, alles wat je nodig hebt - rechtstreeks op je mobiel!
Installateur
Minuba geeft ons meer inzicht en controle
Harrie huijbers beregening en waterbehandeling “Minuba geeft ons meer inzicht en controle.” Harrie Huijbers heeft in 2006 zijn bedrijf opgericht en mag zich samen met zijn team inmiddels ‘huisinstallateur’ van menig vooraanstaand hovenier noemen. Hij heeft …