Creëer overzicht, gebruik resources efficiënt en bespaar tijd met Fleet Complete en Minuba

Wagenparkbeheer van Fleet Compleet en orderbeheer van Minuba geven je een eenvoudiger alledag met een beter overzicht. Het is dan ook geen toeval dat Minuba en Fleet Complete veel gemeenschappelijke klanten hebben. De combinatie van beide systemen geeft je een volledig overzicht van al je klussen, het rijgedrag en het uurverbruik van je medewerkers. Daarnaast vergemakkelijken de twee systemen het administratieve werk en vormen ze een voedingsbodem voor grote besparingen. En dan praten de twee systemen met elkaar! Het maakt jouw dagelijkse leven dus een stuk gemakkelijker.

Maar je denkt misschien: waarom zou ik wagenparkbeheer hebben?

Wagenparkbeheer is een belangrijk onderdeel van de activiteiten van bedrijven binnen alle branches. Ongeacht welke branche je in werkt en hoeveel voertuigen je hebt, heeft Fleet Complete het juiste wagenparkbeheersysteem voor jou. Fleet Complete biedt een geavanceerde en complete oplossing die je de locatiegegevens en tools kan bieden die je nodig hebt om je wagenparkbeheer zo veel mogelijk te optimaliseren. Met de integratie met Minuba worden de gegevens rechtstreeks naar jouw Minuba overgebracht. Slimmer wordt het niet!

Je krijgt dus een compleet overzicht met de twee systemen, die je helpen bij het bijhouden van ritten, taken en kosten, zodat je het resultaat kunt bijhouden.


Wagenparkbeheer met Fleet Complete

Met een op GPS gebaseerde oplossing voor wagenparkbeheer krijg je snel een overzicht van de positie en route van jouw voertuigen, verminder je de rijtijd en brandstof, optimaliseer je het aantal en het gebruik van je auto's en nog veel meer.

  • Zie de exacte locatie van alle bedrijfswagens op een live kaart en waar ze in het verleden hebben gestaan
  • Krijg inzicht in het rijgedrag en voorkom ongevallen
  • Bespaar tijd en brandstof
  • Krijg een overzicht van de kosten met betrekking tot je wagenpark
  • Ontvang herinneringen over autoservice-tijden, onderhoud, enz.
  • Houd alle ritten bij en houd volledig automatisch een nauwkeurig logboek bij
  • Zorg voor correcte documentatie voor de tijd die met de klant is doorgebracht
  • Integreer met Minuba en zie de ritten rechtstreeks in het systeem
  • Krijg controle over jouw ritten met Fleet Complete

Minuba en Fleet Complete

“Minuba maakt het dagelijkse leven van iedereen gemakkelijker en meer overzichtelijk - het geeft tevreden en betrokken medewerkers. Met Minuba weten mijn klanten dat mijn documentatie in orde is en dat ze een goede verricht klus krijgen tegen de afgesproken prijs en tijd. Dit biedt zowel zekerheid als een goede klantenservice, die ik mijn klanten graag wil bieden. Mijn medewerkers tonen medeverantwoordelijkheid en voelen zich veilig in de manier waarop we samenwerken. Minuba maakt het dagelijkse leven van iedereen gemakkelijker en meer overzichtelijk. Het geeft blije en betrokken medewerkers en blije klanten die het gevoel hebben dat ze altijd de dingen kunnen volgen!"

- Morten Offenbach, IC Isolering ApS


Hoe werkt het?

Met Fleet Complete krijgt u een overzicht van de auto's van het bedrijf met op een GPS-gebaseerd wagenparkbeheer en daardoor ben je minder tijd kwijt aan routeplanning en taakverdeling voor je medewerkers, die onderweg zijn. Meer tevreden klanten en lagere bedrijfskosten zijn dus bij de aankoop inbegrepen!

Met de integratie met Minuba is het eenvoudig en gemakkelijk om rijgegevens rechtstreeks over te dragen. Het enige wat je hoeft te doen is een GPS-tracker in het voertuig te monteren en de integratie tussen Minuba en Fleet Complete in te stellen. Wanneer de integratie actief is en je het beschikbare GPS-apparaat onder je gebruiker in Minuba hebt aangesloten, kun je onder 'mijn tijd' in Minuba bijhouden welke ritten je medewerkers hebben gedaan in de geselecteerde periode.

Nu heb je de mogelijkheid om het rijden van jouw medewerkers te volgen - in Minuba.

Zodra de integratie actief is, bieden de twee systemen je feitelijke input waarmee je weloverwogen keuzes kunt maken voor het beheren van je bedrijf en het optimaliseren van je bedrijfskosten.


De documentatie in orde

Woorden als transparantie en betrouwbaarheid zijn vooral belangrijk bij het runnen van een professioneel bedrijf en wanneer de concurrentie hevig is. Klanten kiezen vaak voor de bedrijven die bekend staan om hun goede klantenservice en waarvan ze weten dat ze in goede handen zijn.

Met Fleet Complete en Minuba weet je zeker dat de documentatie in orde is!

Je krijgt een accuraat overzicht van de tijdsbesteding en kan dit op elk moment aan je klanten presenteren. Het geeft je dus een betere klantenservice en je hebt daardoor een betrouwbaarder en transparanter bedrijf, waar alle documentatie op één plek is verzameld.