Zo weet de monteur dat hij een nieuw tijdstip moet afspreken met de klant als hij de geplande tijd wijzigt.
Hoe geef ik aan dat de klant de afspraak heeft bevestigd?
Monteurs hebben vaak de vrijheid om zelf te bepalen wanneer ze een taak uitvoeren. Maar soms is het belangrijk om aan te geven dat de afspraak is bevestigd met de klant.
In Minuba kun je dit aangeven wanneer je de tijd van de monteur plant, nadat je een taak hebt geselecteerd:
Bij het aanmaken van de tijdsregistratie kun je het vakje aanvinken bij ‘Klant heeft tijdstip bevestigd’:
Zodra je dit hebt gedaan, verschijnt er een vinkje als icoon:
Als de monteur de tijd daarna verplaatst, krijgt hij een waarschuwing:
Niet gevonden wat je zocht?
Heb je nog vragen?
Neem contact op met onze support
maandag - vrijdag van 09-16
Minuba Plus
Met Minuba Plus kan je zowel via e-mail als telefoon ondersteuning krijgen.
Minuba GO!
Als Minuba GO! klant krijg je support via het het volgende e-mailadres.