Uren bijhouden, materialen registreren, checklists invullen en factureren. Taken die vaak veel tijd vragen van bouw-, installatie- of servicebedrijven, timmerlieden, klussenbedrijven en schilders. Automatiseren met de software van Minuba maakt het leven makkelijker.

Bijvoorbeeld met de gebruiksvriendelijke app voor een digitale werkbon met koppeling naar Twinfield Boekhouden.

Daarmee is elke klus administratief zo verwerkt en kan de factuur meteen naar een tevreden klant. Zo werk je efficiënter en houd je meer tijd over voor die dingen die er voor jou echt toe doen.


Functionaliteiten Minuba

  • Offertes en orders aanmaken met behulp van de app of webapplicatie
  • Klussen plannen en alles overzichtelijk op de digitale werkbon zetten
  • Materialen en prijzen opzoeken bij groothandels waarmee je samenwerkt
  • Uren en materiaal voor klussen registreren (waar en wanneer dan ook)
  • Digitale checklists invullen en ondertekenen
  • Afbeeldingen, documenten en notities toevoegen
  • Snel en eenvoudig factureren

Met een koppeling tussen Twinfield en Minuba hoef je alle projectgegevens niet langer handmatig in te voeren. Contactgegevens en facturen in Minuba komen automatisch terecht in Twinfield.

Voordelen van de koppeling met Twinfield Boekhouden:

  • Factuurgegevens (inclusief factuurnummers) automatisch overzetten van Minuba naar Twinfield
  • Klantgegevens automatisch aanmaken in Twinfield (inclusief controle op dubbelingen)
  • Tijd en kosten besparen door efficiënter te werken

Probeer Minuba nu 30 dagen gratis!


Minuba app maakt ondernemen overzichtelijk

Om deze video te kunnen bekijken, vragen we je om de marketing- en statistische cookies te accepteren. Klik hier om deze te accepteren.