Twinfield

Boekhoudsysteem

Over

Twinfield boekhouden, onderdeel van Wolters Kluwer, helpt klanten hun business te runnen in een markt die zich voortdurend ontwikkelt. Onze rijke oplossingen helpen je om efficiënter te werken en bieden betrouwbare financiële inzichten.

Niet langer alle projectgegevens handmatig invoeren

Contactgegevens en facturen in Minuba komen automatisch terecht in Twinfield.

Uren registreren, materialen bijhouden, checklists invullen en factureren zijn taken die vaak veel tijd in beslag nemen voor bouw-, installatie- of servicebedrijven, timmerlieden, klusbedrijven en schilders. Automatiseren met de software van Minuba maakt het werk een stuk eenvoudiger.

Neem bijvoorbeeld de gebruiksvriendelijke app voor een digitale werkbon die naadloos gekoppeld is aan Twinfield Boekhouden.

Hiermee wordt elke klus administratief snel verwerkt en kan de factuur direct naar een tevreden klant worden gestuurd. Zo werk je efficiënter en houd je meer tijd over voor de dingen die er voor jou echt toe doen.

Voordelen van de koppeling met Twinfield Boekhouden:

  • Factuurgegevens (inclusief factuurnummers) automatisch overzetten van Minuba naar Twinfield
  • Klantgegevens automatisch aanmaken in Twinfield (inclusief controle op dubbelingen)
  • Tijd en kosten besparen door efficiënter te werken

Lees hier meer over Twinfield

Functies in Minuba

  • Offertes en orders aanmaken met behulp van de app of webapplicatie
  • Klussen plannen en alles overzichtelijk op de digitale werkbon zetten
  • Materialen en prijzen opzoeken bij groothandels waarmee je samenwerkt
  • Uren en materiaal voor klussen registreren (waar en wanneer dan ook)
  • Digitale checklists invullen en ondertekenen
  • Afbeeldingen, documentatie en notities toevoegen
  • Snel en eenvoudig factureren