Internationaal samenwerken aan de toekomst van Minuba

Deze week zijn alle countrymanagers bijeengekomen om te praten over hoe we voortdurend onze klanten in de bouw- en installatiebranche beter van dienst kunnen zijn. De Nederlandse countrymanager, Gert-Jan Jense is daar natuurlijk ook bij aanwezig om inspiratie op te doen samen met zijn Deense, Noorse en Zweedse collega's.

Samen Minuba in de juiste richting sturen

Op het hoofdkantoor in Kopenhagen zijn alle countrymanagers bijeengekomen om een week lang workshops bij te wonen en onderling kennis en ervaringen te delen. De bedoeling is dat ze van elkaars ervaringen kunnen leren en dat dit de verdere groei van Minuba zal stimuleren.

Elkaar geregeld ontmoeten is gunstig voor Minuba en voor de countrymanagers zelf. Men kan inspiratie op doen door te horen hoe anderen met een soortgelijke functie hun werk uitvoeren. Dit geeft goede synergie en maakt Minuba internationaal sterker.

 

Meer dan alleen een orderbeheersysteem

Samen met zijn collega's wil Gert-Jan zo veel mogelijk installateurs en andere vakmensen helpen een professionele onderneming te runnen in 2019. Een sterk digitaal platform en de samenwerking met groothandels en partners helpt Minuba continu beter de wensen van onze klanten tegemoet te komen. Minuba luistert naar feedback en probeert zo goed mogelijk aan de behoeftes van de klant te voldoen.

Het is ook van belang dat de klant voelt dat deze niet slechts een product of dienst koopt maar een samenwerkingsverband aangaat. Minuba is niet alleen een orderbeheersysteem, het is samenwerken aan een gestroomlijnde bedrijfsvoering. Met behulp van het managementoverzicht kunnen vaklieden economische rapporten exporteren en samen met de boekhouder zien hoe de financiën er voor staan.

Iedereen kan met Minuba werken

Minuba is een van de meest moderne en efficiënte order- en facturatiesystemen voor vaklieden en dienstverleners. Met Minuba zit je niet onnodig vast op het kantoor, je kan registraties maken en overzicht houden terwijl je op pad ment met behulp van je mobiel.
Het maakt de communicatie met medewerkers meer effectief en helpt tijd en geld besparen.

Met Minuba's App heb je altijd toegang tot de belangrijkste functies, zoals: Materiaal- en urenregistratie, bestellingen, documentatie, checklists en nog veel meer.