Integratie

Groothandelaren, integraties en partnerschappen die je bedrijf optimaliseren

Minuba is veel meer dan alleen een orderbeheerplatform.

We streven ernaar jouw alles-in-één partner te zijn. Dit betekent dat we ver gaan om je de tools en middelen te bieden die je nodig hebt. Ons netwerk van partners bestaat uit een diverse groep specialisten op verschillende gebieden. Allemaal met hetzelfde doel: jou helpen om jouw vakbedrijf te optimaliseren en te ontwikkelen.

Onze integraties stroomlijnen je processen, door je Minuba te verbinden met onder andere financiële-, incasso- en loonsystemen, evenals vlootbeheer. Dit zorgt voor een naadloze gegevensoverdracht.

Bij Minuba hebben we daarnaast een sterk partnerschap met vele groothandelaren. Hierdoor krijg je toegang tot talloze producten in ons systeem. Je hebt dus een breed scala aan groothandelaren met diverse artikelnummers en een uitgebreide productcatalogus tot je beschikking. Dat betekent dat je altijd de materialen en informatie kunt vinden die je nodig hebt.

Daarnaast kan je inkoopfacturen van groothandelaren direct in je Minuba zien en ontvangen, en automatisch je inkoopfacturen aan je dossiers koppelen. Je bespaart dus onnodig typewerk en vergeet zo niet om materialen te registreren die voor een specifieke zaak moeten worden geregistreerd.

Dit alles is inbegrepen in de prijs van je Minuba-abonnement. Je hebt dus geen extra kosten voor het gebruik van de groothandelaren in Minuba.

Verken ons uitgebreide aanbod van groothandelaren en integraties, en pas Minuba aan zodat het precies bij jouw bedrijf en behoeften past.

Lees hier meer over integraties met boekhoudsystemen.