Bedrijfsinstellingen – gegevens over uw bedrijf en hoe u deze wijzigt

Hier zorgt u ervoor dat de gegevens van uw bedrijf in Minuba correct zijn, en dat uw configuratie past bij uw bedrijf.

Twee dingen in het bijzonder zijn van belang:

  • Gegevens op documenten, die door het systeem zijn gegenereerd (bijv. werkbonnen, orders, facturen, enz.)
  • De manier waarop Minuba is geconfigureerd, dit geeft u mogelijkheid tijd te besparen

Zo voert u bedrijfsinstellingen in, of wijzigt deze:

  1. Klik op in de rechterhoek (“Instellingen”),  kies vervolgens “Bedrijfsinstellingen”.
    U komt nu bij “Bedrijfsinstellingen wijzigen”.
  2. Klik op het veld dat u wilt invullen of wijzigen
  3. Vul of wijzig de velden met de gewenste gegevens → zie de velden hier onder
  4. Klik op  om de ingevoerde gegevens op te slaan

Dit scherm word getoond:

Hier heeft mogelijkheid algemene informatie over uw bedrijf aan uw profiel te koppelen. U kunt informatie toevoegen over volgende onderwerpen:

  • Bedrijfsdetails
  • E-mailinstellingen
  • Bankgegevens
  • Serienummers
  • Offertes/orders
  • Registraties
  • Facturering
  • Hantering van PDF-documenten

Zodra u de gewenste bewerkingen heeft uitgevoerd kunt u uw wijzigingen opslaan door te klikken op  onder “Acties” in het menu rechts.