Waarom kan een van mijn medewerkers geen uren registreren op een order?

Een medewerker kan uren registreren op een order als de medewerker aan die order is toegewezen.

Een medewerker kan als volgt aan een order worden toegewezen:

  • Vind de order die aan een medewerker moet worden toegewezen. Dit kan je doen met behulp van de de zoekfunctie onder Overzicht.
  • Open de werkbon door op de order te klikken.
  • Scrol naar beneden of klik op Medewerkers onder Snelkoppelingen aan de rechterkant van het scherm.
  • Hier kan je medewerkers aan de order toewijzen door deze van Beschikbare medewerkers naar Toegewezen medewerkers te slepen.
    Je kan ook meerdere medewerkers selecteren door op deze te klikken en ze in een keer te verplaatsen met behulp van de >> knop.

Je kan natuurlijk op dezelfde manier ook toegewezen medewerkers verwijderen, zodat deze geen toegang tot de werkbon hebben meer. Je verwijderd een medewerker door deze van Toegewezen medewerkers naar Beschikbare medewerkers te slepen. Je verwijderd meerdere medewerkers in een keer door deze aan te klikken en vervolgens op de << knop te klikken.