Waarom wordt er geen prijs en beschrijving weergegeven als ik een barcode scan op een artikel?

Het is van belang dat u een koppeling heeft met de online catalogus van uw groothandel als u artikelen scant. Om een koppeling te activeren met een groothandel doet u als volgt:

  1. klik op: tandwiel
  2. Kies Administratie
  3. Klik op Groothandelsovereenkomsten
  4. Klik op
  5. Kies Groothandel toevoegen
  6. Kies de gewenste groothandel

Als uw groothandel niet beschikbaar is er waarschijnlijk (nog) geen integratie tot stand gebracht tussen de groothandel en Minuba. Vraag eventueel uw groothandel contact met ons op te nemen om een integratie tot stand te brengen.

Als u een koppeling heeft met uw groothandel, en toch problemen beleeft bij het scannen van barcodes, kan dit worden veroorzaakt door een inconsistentie tussen de gescande barcode en het artikelnummer in de artikellijst van de groothandel.

Heb je nog vragen?

Neem contact op met onze support

maandag - vrijdag van 09-16

Minuba Plus

Met Minuba Plus kan je zowel via e-mail als telefoon ondersteuning krijgen.

Minuba GO!

Als Minuba GO! klant krijg je support via het het volgende e-mailadres.