Administratie
Onder Administratie beheer je de instellingen van Minuba. Hier kun je Minuba aanpassen aan je behoeftes door het maken van sjablonen, het activeren van integraties, aan- en uitzetten van modules, enz.Onder Administratie kun je alle instellingen van Minuba beheren. Administratie geeft je toegang tot verschillende functies, instellingen en optionele modules, zodat je Minuba precies kunt aanpassen aan jouw bedrijfsbehoeften. In de zoekbalk kan je zoeken op zowel titel als beschrijving.
Zo werkt btw in Minuba
Hoe kan ik mijn eigen prijzen bij Solar zien in Minuba?
Bedrijfsinstellingen
Hoe verander je serienummers in Minuba?
Bekijk je partnerpagina hier
Import van data in Minuba
Adviseurstoegang in Minuba
Importeer een lijst met orders
Bevestiging van e-mails
Krijg inzicht in je kwaliteitsgarantiedocumenten
Kan ik bepalen welke opdrachten medewerkers kunnen zien onder het tabblad ‘Overzicht’?
Medewerkertypes
Kan ik documenten toevoegen als bijlage, als ik een e-mail verstuur?
Hoe verstuur ik e-mails met grote bijlagen?
Hoe link ik naar mijn website in een mail?
Kan ik een logo toevoegen en de afzender van e-mails aanpassen?
Kan ik de standaardtekst in een e-mail aan een klant veranderen?
Materialen
Zo ruim je je gegevens op in Minuba
GDPR in het kort
Btw verlegd in Minuba
Winstmarge-intervallen voor het berekenen van verkoopprijzen
Hoe factureer ik ondernemingsorders?
Gebruiker bewerken of deactiveren
Toegangscode
Gebruikertypes in Minuba
Nieuwe gebruiker aanmaken of importeren
Krijg correcte prijzen op basis van je groothandelsafspraken.
Groothandelsovereenkomsten
Afdelingen
Sjablonen
Logo en documentlay-out
Creëer je installaties via de webversie
Ordertypes
Uitgebreide gebruikersinstellingen (API en kalendersynchronisatie)
Urenstaten
Stel een budget op voor je order